Matthias Spaetgens (Managing Director Creation, Scholz & Friends Berlin) şi Jan Leube (Chief Creative Officer, BBDO Berlin) formează prima echipă de creaţie din juriul AdPrint 2009.
AdPrint rămâne singurul festival European dedicat echipelor de creaţie şi, pentru al cincilea an consecutiv, conceptul de echipă merge dincolo de competiţie, regăsindu-se în juriul festivalului. Prima echipă care a confirmat prezenţa în juriul AdPrint vine din Germania, dupa 10 ani de la formare şi 350 de premii câştigate în festivaluri precum Cannes Lions, Cresta, Eurobest, Epica, London International Advertising Awards, D&AD, One Show şi EuroEffie.
Matthias Spaetgens este în prezent Managing Director Creation la Scholz&Friends Berlin, agenţie în care lucrează încă din 1997, pentru conturi precum: A. Lange & Söhne, the Frankfurter Allgemeine Zeitung, Fujitsu Siemens Computers, HLX, jobsintown.de, TUI and Weru. Membru al ADC Germania şi ADC Elvetia, dar şi al D&AD, conform Big Won Report 2007, Matthias Spaetgens se află în top 10 cei mai de succes directori de creaţie din lume.
Coleg de echipă cu Spaetgens din 1998, Jan Leube este, de la începutul lui 2008, Chief Creative Officer la BBDO Berlin. Asemenea lui Matthias, Jan Leube este membru ADC Germania şi Elvetia şi al D&AD din Marea Britanie.
Cea de-a zecea ediţie AdPrint va avea loc în perioada 12-15 februarie 2009 la Braşov. Inscrierile în competiţie încep la 1 septembrie 2008 şi se vor încheia pe 19 decembrie 2008.