Media Insight a fost desemnată pentru a se ocupa de contul de media al brandului Granini aflat în portofoliul Carlsrom Beverage Co., companie ce deţine în România un portofoliu exclusiv de mărci premium internaţionale: Tuborg, Carlsberg, Holsten, Skol şi Orangina, precum şi importul berilor Guinness şi Kilkenny. Media Insight va oferi pentru brandul Granini servicii media de planificare strategică şi tactică, monitorizare, cercetare şi analiză a mediului competitiv, precum şi evaluare media.
Lansarea media pentru brandul Granini demarează în luna iunie şi are ca obiective principale crearea notorietăţii brandului Granini în rândul publicului ţintă şi poziţionarea brandului pe piaţa sucurilor naturale.
La televizor, consumatorii vizaţi de Granini vor putea urmări pe canalele tv un spot de 20 de secunde. S-a optat pentru o strategie de media activă, ce înglobează o vastă selecţie de programe specifică publicului-ţintă. Astfel, atenţia a fost orientată către o tipologie de programe cu afinitate precum: documentare, filme, ştiri, programe culturale, cinema, stil, frumuseţe şi călătorii. Suplimentar, campania va beneficia de inserţii în presă şi panotaj stradal care să optimizeze eficacitatea campaniei de media.
Media Insight este o agenţie de planificare strategică şi implementare media, cu o experienţă de şase ani pe piaţa de media din România. Media Insight face parte din grupul internaţional WPP.