Mediaedge:cia (MEC) România a aniversat, la sfârşitul lunii mai, un an de la lansarea pe piaţa de media din România. Mediaedge:cia (MEC) este prima agenţie de planificare a comunicării şi implementare media la nivel global, care oferă clienţilor săi cunoştinţele şi experienţa uneia dintre cele mai mari reţele globale de comunicare din lume.
În prezent, echipa MEC România este formată din 30 de specialişti în comunicare, care beneficiază de cel mai vast program de training, având la activ 1200 de ore din care fac parte şi cele 50 de trainiguri internaţionale, în care agenţia va investi între 100.000 şi 150.000 de euro. Mediaedge:cia (MEC) România gestionează un portofoliu format din 35 de clienti, la care, de curând, s-a alăturat şi contul de media BCR, parte a grupului Erste, cât şi reconfirmarea contului Milupa.
"Lansarea Mediaedge:cia (MEC) în România a însemnat, în primul rând, transformarea noastră dintr-o agenţie tradiţională de media într-o agenţie de planificare a comunicării şi implementare media. Prin urmare, în completarea serviciilor deja existente, am început construcţia diviziilor de comunicare specializate MEC Interaction, MEC Lab, MEC Access şi MEC Retail şi am implementat, la nivel local, cele mai performante instrumente de planificare şi optimizare media, proprietate MEC. De asemenea, în consolidarea proiectelor de viitor, ne propunem să dezvoltăm strategii de new-business, alături de suportul reţelei MEC, care să ne ofere acces la un număr important de clienţi internaţionali, cu care reţeaua colaboreaza la nivel regional sau global. Între momentele speciale, care fac parte din evoluţia noastră, anul acesta s-a numărat şi team-building-ul din Delta Dunării, locul în care am găsit liniştea şi frumuseţea de care aveam nevoie, pentru a ne încărca bateriile şi pentru a sărbători împreună un an de succes MEC," a declarat Bogdan Prăjişteanu, Managing Director al Mediaedge:cia (MEC) România.
La nivel global, Mediaedge:cia (MEC) a fost numită drept Agenţia Globală de Media a anului 2007, de către Advertising Age şi Adweek, două dintre principalele publicaţii cu specific în marketing şi publicitate din America. Pentru al doilea an consecutiv, acest titlu a fost susţinut şi de un premiu adiţional: în America publicaţia Adweek a declarat MEC - Agenţia de Media a Anului 2007.
Agentia Media Insight detinuta 100% de grupul de comunicare WPP, a fost infiinţată în anul 2000. Trecând printr-un proces de rebranding, acesta a fost preluată integral de reţeaua MEC, în luna mai 2007 Media Insight devenind Mediaedge:cia (MEC) România.