În urma unei alinieri la nivel internaţional, Zdrovit România a ales Mediaedge:cia drept agenţia care se va ocupa de gestionarea contului de media pentru brandul Bilomag.
Mediaedge:cia va oferi clientului Zdrovit servicii media de analiza a profilului consumatorului si eficientei investitiei, strategii de comunicare, cumpărare, planificare si implementare media, interactiune digitala directa, cautare precum si consultanta in proiecte de sponsorizare.
Pentru campania de imagine a brandului Bilomag, comunicarea media are doua obiective importante: cresterea notorietatii brandului in randul publicului tinta precum si crestererea cotei de piata.
Comunicarea pentru brandul Bilomag se va desfasura pe parcursul unei perioade de patru saptamani prin intermediul unui spot TV de 30"", respectiv 15"". Avand ca mesaj central "Te ajuta sa nu uiti", spotul TV Bilomag este difuzat in perioada 26 mai - 22 iunie pe sase canale de televiziune: Prima TV, B1 TV, National TV, AXN, National Geographic si Discovery.
Brandul Bilomag contine o combinatie unica de Ginkgo Biloba, lecitina, magneziu si vitamina B6, fiind singurul produs pe piata de specialitate ce contine toate aceste ingrediente intr-o singura capsula. Atributele brandului Bilomag pun accent in principal pe imbunatatirea memoriei si a capacitatii de concentrare, totodata stimuland circulatia sanguina.
"Suntem increzatori ca, odata cu promovarea brandul Bilomag, vom castiga intr-un timp foarte scurt increderea consumatorului, punand la dispozitia clientului toate cunostintele si resursele noastre de comunicare si implementare media", a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director, Mediaedge:cia
"Experienta si profesionalismul celor de la Mediaedge:cia ne-au convins ca avem nevoie de o agentie care sa puna in valoare o strategie de media adecvata obiectivelor noastre, totodata eficientizand investitia de media pentru vizibilitatea brandu-lui Bilomag", a declarat Ioana Dinescu, Marketing Director, Zdrovit Romania