MedLife, liderul pieţei de servicii medicale private din ţara noastră anunţă un nou parteneriat de amploare, ca urmare a semnării achiziţiei pachetului majoritar din cadrul Sweat Concept. Tranzacţia marchează intrarea pe o noua linie de business, cea de wellness, care vine în completarea serviciilor medicale complexe oferite la nivel naţional, potrivit unui comunicat de presă al BVB.
Conform sursei citate, Sweat reprezintă cel mai nou concept de săli de fitness din România ce integreaza soluţii complete pentru toate obiectivele utilizatorului, oricare ar fi acestea: scădere în greutate, relaxare, tonifiere musculară sau pregătirea pentru o competiţie sportivă.
"Noul context ne-a făcut să simţim o nevoie mai profundă de a avea grija de noi şi de cei din jur, sub toate aspectele, de la sănătatea fizică la cea emoţionala. Iar acest lucru a accelerat procesul de decizie pentru a intra pe un nou segment de business. Wellness-ul nu mai este sectorul de lux al spa-urilor şi nici domeniul exclusiv al brandurilor de wellness. Este un mindset global care merge mână în mână cu stilul de viaţa al fiecăruia dintre noi. Aşadar, pornim la drum cu o nouă direcţie strategică ce vine în completarea serviciilor de diagnostic şi tratament pe care le oferim deja în cea mai mare reţea de unităţi medicale la nivel naţional. Avem ca şi obiectiv să devenim un furnizor integrat de abonamente, prin acces facil la asistenţa medicală preventivă, mişcare şi nutriţie. Credem cu tărie că odată cu integrarea acestui model la nivel naţional, vom putea contribui, în timp, la o îmbunătăţire importantă a calităţii vieţii pacienţilor din România. În plus, suntem convinşi că mai devreme sau mai târziu aceste abonamente şi servicii vor deveni deductibile deoarece vor degreva masiv cheltuielile sistemul public de sănătate" a declarat Dorin Preda, Director Executiv, MedLife Group.
Ca urmare a finalizării acestei tranzacţii, echipa actuala de management îşi va păstra integral atribuţiile, fiind responsabilă de strategia de dezvoltare şi extindere a reţelei Sweat Concept.
Odată cu finalizarea acestei achiziţii pentru Sweat Concept, Grupul MedLife, va ajunge la un număr de 45 tranzacţii, fiind operatorul cu cel mai mare portofoliu de achiziţii in zona medical din România. Compania va continua să investească masiv în creşterea reţelei din România, având in derulare două sau trei tranzacţii de dimensiuni medii şi una de dimensiuni mari.