"Mercury Promotions" şi "Pantene Pro-V" au organizat în luna martie o campanie la nivel naţional de descoperire a tinerei cu cel mai frumos păr Pantene. Tînăra aleasă va deveni noua vedetă Pantene şi va apărea în activităţi promoţionale ale mărcii Pantene în 2004, inclusiv în următorul spot TV. Sesiunile de selecţie au avut loc în şase dintre cele mai mari oraşe din Ro-mâ-nia - Iaşi, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova şi Bucureşti. Cîştigătoarele selecţiilor locale vor participa la finala din cadrul galei Pantene Beauty Awards 2003, cînd se va decide cine va fi noua vedetă Pantene.
Selecţiile derulate în cele şase oraşe au presupus o amplă desfăşurare de forţe din partea agenţiei de publicitate "Mercury Promotions", principalul organizator al evenimentelor. Promovarea selecţiilor a fost asigurată atît prin intermediul canalelor media (TV şi presa scrisă), cît şi prin echipe de promoteri care au distribuit materialele promoţionale cu cîteva zile înain-tea fiecărui eveniment. Pes-te 1.250 de fete şi-au dorit să devină imaginea Pantene pentru anul 2004 şi au participat la cele şase castinguri regionale.
Un juriu format din specialişti din industria de frumuseţe şi modelling le-a desemnat pe cele trei semifinaliste ale fiecărei regiuni. Din juriu au făcut parte Diana Klusch, External Affairs Manager Procter&Gamble Marketing Romania SRL, Liviu Ionescu, Preşedinte MRA Models, cîte un hair stylist de notorietate pentru fiecare oraş şi reprezentanţii Mercury Promotions, Melania Ghiga, Special Events Manager, şi Claudiu Leonte, Field Marketing Manager.