Coca-Cola HBC (CCHBC) a organizat, cu sprijinul Mercury Promotions, cea de-a patra ediţie a Conferinţei Naţionale de Vînzări şi Marketing a CCHBC. Evenimentul a fost găzduit de către Teatrul Naţional I.L. Caragiale din Bucureşti şi a reunit peste 900 de persoane din cadrul forţei de vînzări a CCHBC.
Conferinţa anuală a CCHBC este momentul în care performanţa, pasiunea şi dedicarea fie-cărui membru al echipei - team leaders, regional sales managers, membri ai board-ului - sunt recunoscute şi celebrate, iar obiectivele pentru noul an duc mai departe preocuparea permanentă pentru inovaţie şi calitate, pentru performanţe şi standarde ridicate. Sub sloganul "Împreună suntem unici!", ediţia din 2005 a promovat conceptul de unicitate a echipei Coca-Cola, corelat cu marile simboluri ale unici-tăţii precum descoperirea Americii, coloana Infinitului, cascada Niagara, Golden Gate şi, nu în ultimul rînd, Muzeul Coca-Cola din Altlanta.
Gazda evenimentului organizat de Mercury Promotions a fost Mihai Călin, iar momentele-cheie ale conferinţei au pre-zentat vînzarea navetei cu nu-mărul 100 milioane, considerat evenimentul anului 2004 pentru Coca-Cola, revenirea Dom-nu-lui Călin Drăgan pe poziţia de General Manager al Coca-Cola HBC România, precum şi momente special concepute pentru a puncta evoluţia unora dintre brandurile Coca-Cola, respectiv Coca-Cola Light, Fanta, Dorna, Nestea şi Cappy, toate susţinute artistic de către nu-me mari precum Dan Puric şi Carmen Ungureanu, Wilmark şi trupa Gloria.
Momentul de maximă intensitate a conferinţei s-a derulat în faţa Teatrului Naţional prin aprinderea unei sticle impresionante de Coca-Cola, de peste 8 m înălţime şi formată din mii de beculeţe roşii, simbol a ceea ce poate declanşa forţa unei echipe unice. Focurile de artificii au închis în mod spectaculos evenimentul.