Metropolitan Life şi Benefit, platforma cu multe beneficii extrasalariale pentru angajaţii din România, oferă utilizatorilor posibilitatea de a achiziţiona din platformă pachete de asigurare de sănătate adaptate nevoilor acestora, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, noul parteneriat îşi propune să ofere utilizatorilor Benefit un produs de protecţie financiară, adaptat necesităţilor acestora. Pachetele de asigurare de sănătate, disponibile utilizatorilor şi familiilor acestora, pot fi achiziţionate direct din platformă din bugetul alocat de către companii angajaţilor lor, experienţa fiind complet digitală şi simplificată.
Protecţia financiară, prin pachetele de asigurare de sănătate Metropolitan Life, este concepută pentru a veni în întâmpinarea angajaţilor, în funcţie de nevoile acestora şi de bugetul alocat în contul de utilizator.
Mai mult decât atât, pachetele de asigurare oferă acces la toate spitalele de stat sau private din ţară sau din străinătate, protecţie 24/7, protecţie financiară în cazul infecţiei cu virusul Covid-19. Beneficiile pot fi uşor accesate prin decontare directă în reţeaua de spitale sau prin plata indemnizaţiei către asigurat, după ce a avut loc evenimentul, printr-un proces digital rapid şi facil. Pachetele de beneficii, având costuri preferenţiale, pentru angajaţi şi familii (soţ/soţie/copii), cuprind acoperiri pentru spitalizare, intervenţii chirurgicale, cheltuieli medicale ca urmare a accidentelor şi îmbolnăvirilor sau tratament pentru afecţiuni grave în străinătate.
"Recrutarea şi retenţia talentelor, dezvoltarea unui Employee Value Proposition puternic sunt prioritare în contextul actual, iar beneficiile flexibile pentru angajaţi vin ca răspuns firesc la aceste obiective. Ne bucurăm că, alături de partenerii noştri Benefit şi Marsh, punem baze concrete în obiectivul comun de a fi mereu alături de angajaţii companiilor din România, ajutându-i să navigheze mai uşor prin etapele vieţii, dar şi prin evenimentele neaşteptate.", afirmă Carmina Dragomir, CEO Metropolitan Life.
"Sănătatea ocupă locul 4 în preferinţele angajaţilor în Top 10 beneficii flexibile, cu o pondere de 7.7%, conform studiului realizat anul acesta de Edenred România şi Benefit. Din acelaşi studiu reiese că Generaţia Y (26-40 de ani) este cea mai preocupată de achiziţionarea unor produse din categoria "sănătate". Din punct de vedere al industriei, cei care lucrează în servicii financiare au o preponderenţă mai mare în alegerea acestui gen de beneficii. Preferinţele angajaţilor sunt atât de variate, încât standardizarea este aproape imposibilă, iar nevoia de flexibilizare a devenit obligatorie în ultimii ani. De aceea, ne-am dorit să lansăm acest parteneriat cu Metropolitan Life şi Marsh, un parteneriat care vine în întâmpinarea nevoilor angajaţilor cu propuneri cât mai personalizate.", spune Codruţ Nicolau, Director General Edenred România şi Benefit Systems, se mai arată în comunicat.