Munch înregistrează o creştere de 40% în ultimele 6 luni şi continuă lupta împotriva risipei alimentare

A.F.
Companii / 18 decembrie

Munch înregistrează o creştere de 40% în ultimele 6 luni şi continuă lupta împotriva risipei alimentare

Munch, aplicaţia care ajută la reducerea risipei alimentare, anunţă o creştere de 40% în ultimele 6 luni, ajungând la 180 de parteneri şi 291 de locaţii, în Bucureşti şi Iaşi. De la lansare, Munch a reuşit să salveze 7,5 de tone de produse alimentare, dovedindu-se o soluţie eficientă şi sustenabilă pentru reducerea pierderilor de alimente.

În Bucureşti, Munch colaborează cu 165 de parteneri în 240 de locaţii, în timp ce în Iaşi numără 15 parteneri şi 51 de locaţii, incluzând nume bine-cunoscute din sectorul alimentar precum Simigeria Petru. Descărcările aplicaţiei au crescut cu 650% faţă de primele trei luni de la lansare, ajungând de la 10.000 la 75.000 în mai puţin de un an, un semnal clar al interesului tot mai mare al consumatorilor pentru soluţii sustenabile şi accesibile.

"Suntem încântaţi de progresul pe care l-am înregistrat şi de sprijinul din ce în ce mai mare al comunităţii. Creşterea noastră demonstrează că oamenii devin mai conştienţi de importanţa reducerii risipei alimentare, mai ales în perioada sărbătorilor, când risipa atinge adesea cote alarmante", a declarat Kirill Perepelica, Co-Founder & Chief Expansion Officer Munch.

De la lansarea sa, Munch nu doar că a salvat tone de alimente, dar a construit şi o comunitate activă şi responsabilă. Cu aproximativ 75% dintre utilizatori fiind femei, aplicaţia demonstrează un angajament constant în promovarea valorilor sustenabile în rândul clienţilor.

Perioada sărbătorilor de iarnă este una în care risipa alimentară creşte semnificativ, iar Munch oferă o soluţie practică pentru a reduce acest fenomen. Prin aplicaţie, utilizatorii pot achiziţiona surplusul de alimente de la restaurante, brutării şi supermarketuri la preţuri reduse, evitând risipa şi sprijinind un stil de viaţă sustenabil.

Clienţii pot achiziţiona produse alimentare de la restaurantele şi magazinele lor preferate, la reduceri cuprinse între 50 - 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locaţia selectată în intervalul orar afişat.

Printre partenerii Munch se numără localuri cunoscute şi apreciate, precum Gloria Downtown, Ana Pan, Tort de bezea, Simigeria Petru, OK Flora, Ibis, Cibo e Vino, Ciorbe şi Plăcinte, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, The Grill şi Hello Donuts.

În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.

Opinia Cititorului ( 1 )

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

  1. BRAVO!!!

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb