Muzeul Naţional Peleş şi Alpha Bank România pun la dispoziţia turiştilor soluţii complete de plată pentru a îmbunătăţi experienţa de acces în muzeu, până de curând singura modalitate de plată disponibilă fiind doar prin numerar.
Astfel, Muzeul Naţional Peleş beneficiază acum de terminale POS Alpha Bank, ce acceptă carduri emise sub siglele celor mai importante organizaţii de plată din lume - Visa, Mastercard, American Express, UnionPay - la punctele de vânzare bilete ale castelelor Peleş şi Pelişor, dar şi la magazinul de suveniruri.
Muzeul facilitează accesul vizitatorilor prin intermediul Alpha Bank Romania, care a completat soluţia de plată la magazinul de bilete cu serviciul de plată online cu cardul a biletelor de acces, direct de pe site-ul www.peles.ro. Tot de pe site-ul www.peles.ro se pot achiziţiona acum prin plata cu cardul şi cărţile editate de Muzeul Naţional Peleş, din secţiunea "Librărie" (www.librarie.peles.ro). Turiştii care vizitează Palatul Peleş şi care au nevoie de numerar pentru cumpărături viitoare în staţiunea Sinaia au, de asemenea, acces şi la un ATM Alpha Bank în cadrul muzeului.
"La începutul acestui an, Muzeul Naţional Peleş, prin intermediul Alpha Bank România, a început procesul de digitalizare, augmentându-şi astfel, calitatea serviciilor pe care le oferă publicului său. Deschiderea şi rapiditatea cu care reprezentanţii Alpha Bank România au venit în întâmpinarea cerinţelor muzeului, punând la dispoziţia turiştilor care au trecut pragul Castelelor Peleş şi Pelişor soluţii complete de plată, au făcut ca experienţa de vizitare să fie cât mai plăcută, aliniind astfel Muzeul Naţional Peleş la standarde internaţionale", a declarat Narcis Dorin Ion, directorul Muzeului Naţional Peleş.
"Ne bucurăm să susţinem programul de digitalizare a Muzeului Peleş, unul dintre cele mai valoroase monumente arhitectonice din România. Este un demers prin care ne dorim să îmbunătăţim experienţa de vizitare a acestui obiectiv cultural european, punând la dispoziţia turiştilor soluţii complete de plată. Continuăm să sprijinim cultura, considerăm că este esenţială pentru dezvoltarea societăţii şi rămânem, totodată, consecvenţi angajamentului de a oferi o experienţă de plată îmbunătăţită, simplă, rapidă şi sigură", a spus Tiberiu Mercurian, Director Marketing, Alpha Bank România.