Preşedintele Klaus Iohannis s-a culcat în larma protestelor medicilor rezidenţi care, luni seară, au ieşit în faţa Palatului Cotroceni revoltaţi că, deşi sistemul sanitar se plânge de lipsa doctorilor, totuşi nu le oferă locuri de muncă.
Dar de dimineaţă, Klaus Iohannis s-a trezit cu patru mii de ciobani la poarta şi pe gardul Parlamentului, stupefiaţi că politicienii le lasă stânele fără câini.
Tot acolo, printre ciobani, şi-au făcut loc şi şaizeci de şoferi, nemulţumiţi de triplarea preţului asigurărilor auto, susţinând că-i bagă în faliment.
Klaus Iohannis trebuie să fi respirat uşurat că tuturor acestora nu li s-au alăturat cei 30.000 de bucureşteni care au protestat cu două luni în urmă împotriva corupţiei, după tragedia de la Colectiv, proteste care au prilejuit schimbarea Guvernului.
Ce s-ar fi întâmplat dacă şi ei ar fi ieşit în stradă?
Ar fi căzut şi noul guvern?
S-ar fi organizat alegeri parlamentare anticipate?
Klaus Iohannis şi-ar fi dat demisia?
Probabil că nu s-ar fi întâmplat nimic.
Schimbarea guvernului Ponta a avut loc pentru că îi venise ceasul, iar protestele tinerilor au fost doar pretextul.
Astăzi încă nu a venit ceasul nici guvernului, nici Parlamentului, nici lui Klaus Iohannis.
Este vorba despre ceasul politic cel care îi schimbă, iar nu ceasul străzii.
Nu mor caii când vor câinii.
Astfel că nu ne aşteptăm la nicio schimbare în urma protestelor programate pentru joi, în faţa Guvernului, când s-a anunţat că vor fi mobilizate nouă mii de autobuze, autocare şi taxiuri.
Întrebare.
De ce au lipsit, ieri, tinerii care au protestat în cauza tragediei de la Colectiv?
Ei protestaseră împotriva corupţiei.
Eradicarea corupţiei este un proces care nu se realizează prin schimbarea unui guvern.
Prin urmare, căderea guvernului Ponta nu le-a adus satisfacţie, iar faptul că, ieri, parlamentarii şi-au aprobat pensiile speciale, era un semn categoric de corupţie care ar fi trebuit să-i convoace la proteste alături de ciobani şi transportatori.
Nu au venit.
De ce?!
Pentru că "Ne credeţi numai când murim!"
Acesta a fost sloganul Revoluţiei din 1989.
Da.
Funcţionează şi acum, dar altfel.
"Ne credeţi numai când murim!" nu mai este adresat autorităţilor, ci nouă înşine.
Noi ne credem pe noi înşine numai când murim.
Acum n-a murit nimeni.
Putem merge la serviciu liniştiţi.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 04:27)
Foarte buna intrebare....
Trist raspuns!
1.1. MA MIR (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Marian în data de 16.12.2015, 13:37)
Judecand dupa mania populara si DECLARATIILE SI CERINTELE, SUSTINUTE SI DE PRESEDINTELE IOHANNIS ale celor iesiti in strada dupa tragedia Colectiv si sa nu uitam - de ce oare se boicoteaza - tragedia vel Pitar de la Brasov, ma asteptam sa se organizeze CONCURSURI PENTRU OCUPAREA POSTURILOR DE PRIMAR, ACEASTEA AVAND UN PROFUND CARACTER TEHNICO-ADMINISTRATIV, INGINERESC, DE MANAGEMENT INCLUSIV AL APARARII IMPOTRIVA INCENDIILOR (Legea3007/2006, Ordinele MAI 712 si 786(Art. 14, litera o). Cand colo, se anunta culmea candidati la primarie care vor fi ALESI de aceeasi experti alegatori care i-au ales si pe astia care au legitimat dictonul iohannescian "Coruptia ucide" ba mai grav; au legatura cu partide, cu aceleasi partide care le-au impus primarilor arestati sau nu inca sa accepte contracte cu pret umflat, ajungandu-se la prejudicii de sute de milioane de euro si de miliarde de euro !
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de Marian în data de 16.12.2015, 13:46)
DE VREME CE NU MAI IES IN STRADA REZULTA CA CEI IESITI IN STRADA DUPA TRAGEDIA COLECTIV AU FOST SCOSI DE PRINCIPALELE PARTIDE ( de altfel pe unii ii si stim ca sunt membrii) si nu de Rusi cum se afirma atunci.
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 04:39)
Când, oare. ne vom lua seama si vom dărâma, la propriu si la figurat, zidurile care înconjoară Parlamentul, transformându-l intr-o adunătură de indivizi cu drepturi si privilegii nemeritate, total rupti de ADEVĂRATELE PROBLEME ale poporului suveran?
2.1. Propaganda cauzeaza prosteala (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de Gogu în data de 16.12.2015, 06:10)
Toate acestea se vor intampla strict atunci cand prostii ca tine vor disparea. Pentru ca trebuie sa fii foarte prost sa urli ca un apucat impotriva Parlamentului, SINGURA institutie democratica a tarii.
Nu-ti place cum arata Parlamentul? Ghinion, inseamna ca nu-ti place cum arata tara. Vrei sa-l schimbi? Foarte bine, incepe acum: nu mai da mita, nu mai arunca gunoi in strada, nu mai urina animalic pe marginea santului s.a.m.d, Dar, desigur, esti prea prost ca sa intelegi. E mai simplu sa urli slogane!
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 08:15)
Gogule cine-i parlamentar la tine in familie, ma-ta sau tac-tu?
Omul a zis sa daramam gardul care izoleaza Parlamentul, nu sa-l desfiintam!
Dar esti prea prost sa faci diferenta!
Si, daca chiar am desfiinta Parlamentul, trecand la democratia directa, n-ar fi mult mai bine?
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 09:02)
Foarte corecta observatia: clasa politica este exact cum este si societatea din care provine. Ipocrizia insa e la loc de cinste si e mult mai usor sa dai vina pe altii decat sa pui mana si sa faci efortul sa te schimbi tu insuti.
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 09:03)
opinia era pentru Gogu
2.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 09:31)
Observatia nu este corecta, ci un citat din spusele unui presedinte ceh interbelic, suficient de superficial ca sa fie inteles si reluat de Churchill, ideea facind brilianta cariera printre subrete.
In realitate, anonimul de la interventia cu nr.2., in pofida accidentelor de exprimare, fusese ceva mai profund, aratind ca politicienii sint rupti de problemele noastre, ceea ce a fost evidentiat ieri, inca o data.
De aici este indeajuns de simplu de priceput ca ruptura vine din faptul ca asazisa "clasa politica" este un sistem in sine, care transforma omul, indiferent de intentiile sale initiale.
Sa ne dispretuim, asta da propaganda!
2.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 10:01)
Da, recunosc ca n-am stiut ca un ceh a zis prima data chestia asta, dar raman la parerea ca politicienii nostri sunt o oglinda fidela a societatii din care provin. D-voastra cred ca va mai aduceti aminte de sloganul anilor 90 " Dintre noi , pentru noi" utilizat in campania lui Iliescu. Sloganul corect in acesti ani a fost "Dintre noi doar pentru ei" indiferent de ce partid a fost la guvernare.
2.7. Corectie (răspuns la opinia nr. 2.6)
(mesaj trimis de Mafalda în data de 16.12.2015, 10:17)
Cel mai bun slogan, la vremea aceea (poate nu l-ai auzit) era: LA VREMURI NOI, TOT NOI!, adica asezarea la pupitru tot a celor dinainte.
2.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 10:26)
Pai in aceste conditii, Iliescu,Constantinescu, Basescu si Iohanis NU sunt decat niste interfete ale aceluiasi sistem care are nevoie decat de niste marionete. Pai lucrurile sunt mult mai grave: marionetele le mai schimbi dar sistemul foarte , foarte greu.
2.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.8)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 10:27)
Da.
2.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 10:30)
Observatie : poate Constantinescu nu a fost chiar ce trebuia pentru ei si a fost rejectat rapid.
2.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.10)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 11:06)
Cred ca Constantinescu a fost ce trebuia numai pentru el insusi.
3. Make, ar trebui sa fii mandru!
(mesaj trimis de Gogu în data de 16.12.2015, 06:26)
Nu-nteleg de ce ai semi-dezamagirile pe care le afisezi in editorial. De cativa ani ziarul pe care cu onor il conduci a militat(alaturi, chiar daca mai la margine, de propaganda basista) impotriva raului absolut, a diavolilor incarnati care duc tarisoara in dezastru: Ponta si PSD. S-a rezolvat: o sleahta de natarai manipulati din spate de "baetii" destepti au "esit" in strada si au dat jos guvernul instaland ceea ce generic este numit "guvernul meu". Mai conteaza ca p-astia nu i-a votat nimeni, ca in realitate s-au pus bazele unei dictaturi sau ca toata gasca asta impusa lucreaza impotriva tarii? Desigur, nu! Astea sunt chestii de doi bani asupra carora tu si fatucile din redactia ta n-are sens sa va concentrati. Stiu, a mai ramas o mica problema: Parlamentul! Ala trebuie desfiintat. Ca "e niste corupti nenorociti care mananca sangele lu poporu". Asa v-au transmis voua aia care in campania electorala va teleportau articolele imbecile si fara nicio substanta impotriva lui Ponta si, ce surpriza!, in favoarea lui Iohannis.
Bai ce misto e cu democratura asta! Si cu presa independenta. Salutari din Republica "Sa Traiti!".
3.1. In ordine inversa (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 09:10)
Gogule, inteleg de la tine ca nu numai ca-s prost, dar si ca-s vindut, sau in ordine inversa; ca sint manipulat si ca fac propaganda, sau in ordine inversa.
Cineva mai sus, la interventia 2.2. ti-a explicat interventia nr.2, pe care ai calcat-o in picioare c-asa a vrut muschii tai.
Asta de la 2.2 ti-a pomenit de democratia directa, dar tu nici nu l-ai bagat in seama, ci ai trecut mai departe, sa ma calci pe mine in picioare.
Am vreo sansa de dialog cu tine?
Nu.
Are cineva?
Nu.
Ai vreun apropiat?
Sau in ordine inversa.
3.2. Te supara adevarul, Make? (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de Gogu în data de 16.12.2015, 10:30)
Metoda asta a ta de deviere in fata realitatii e cam de doi bani. Credeam ca poti mai mult de-atat desi e imposibil sa justifici perfecta sincronizare cu propaganda basisto-iohannista din campania electorala. Acum ce sa spui si tu? Sa recunosti ca acceptarea acoperitilor in redactie e o strategie de supravietuire? E greu, stiu.
In ceea ce priveste democratia directa hai sa fim seriosi. Poate-mi explici cum va vota nea Gheorghe pentru legea de functionarea a ASF sau legile de functionare ale BNR. Si, mai mult, cine le va redacta. Societatea "civililor"? Zau, mai Make, esti glumet. Stiu, vei gasi o explicatie. Pe la sfarsitul anilor 90 aveai si o explicatie la cum va functiona ziarul Bursa ca platforma de intermediere a actiunilor? Mai tii minte ce vremuri? Hehehe. Nu uita ca sunt si pe-aici oameni care au habar de mai multe, nu doar spalati pe creier precum comentacul ala cretin care injura Parlamentul.
3.3. Bati campii Gogule ! (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 11:25)
Direct din Latrina 3 !!!
Ai fi avut tupeul, JIGODIE ANTENISTA, sa mergi la coada la voturi la Londra, Paris sau Berlin ?... Cand legile si constitutia tarii sunt incalcate de o CAMARILA NAZISTA, STAT IN STAT cum e HAITA PESEDISTO- ANTENISTA, sansele de a fi SCUIPAT INTRE OCHI SUNT FOARTE MARI, CANALIE !
Haita Baronilor Mafioti si Puscariasi vor sa continue CONTRAREVOLUTIA PRIN SFIDAREA legilor tarii, bine zicea Moise Guran, atata timp cat referendumul din 2009 privind reducerea nr. de parlamentari si parlament unicameral nu e pus in aplicare NICI O LEGE DE SCHIMBARE A CONSTITUTIEI nu poate fi luata in considerare !
DIZOLVAREA JUNTEI DE BANDITI PESEDEI si construirea de Puscarii adecvate sunt singurele solutii pragmatice !!!
3.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 11:41)
Gogule, nu numai ca esti idiot, mai eti si pesedist!
3.5. MonoloGogu (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 12:03)
Singurul lucru cu care sint intrutotul de acord din raspunsul pe care ti l-a dat anonimul de la 3.3. este titlul: "Bati campii Gogule!"
Nu, nu aveam o explicatie, ci ziarul BURSA juca efectiv un rol in tranzactionarea actiunilor, dar in nici un caz ca "platforma de intermediere", ci in calitate de ziar de mica publicitate.
Acesta este fapt, iar faptul isi are istoria intre anii 1992-1998, prin urmare, inceputul se situeaza cu trei ani inainte de orice BVB sau Rasdaq.
Totusi, ce legatura este intre asta si astalalta?!
Nici una.
Vorbim becuri.
Asa cum prevazusem, nu poti stabili un dialog.
Prin urmare, nu are nici un rost sa-ti explic cum va vota nea Gheorghe legea ASF sau legea BNR, esti stiutor a toate, astfel ca asa ceva ti se pare imposibil - nici macar nu tentez sa te trimit la biblioteca.
Uite, tu stii ca eu accept "acoperiti" in redactie, desi ii numesti "acoperiti" si daca sint "acoperiti", atunci eu nu am de unde sa stiu ca ei sint "acoperiti" si cu atit mai putin tu.
Dupa regulile logicii, asta este o prostie.
Pe care nu te-a pus nimeni s-o zici, ci doar intentia mirsava, asisjderea cu ignorarea a ceea ce am publicat la Referendumul din 2012 sau in campania electorala prezidentiala.
Stii ca, in pofida aparentei ca ti-as fi raspuns, in realitate nu dialoghez cu tine.
3.6. Dovada cretinitatii absolute (răspuns la opinia nr. 3.3)
(mesaj trimis de Gogu în data de 16.12.2015, 12:26)
Anonimul care mi-a raspuns e o carte deschisa. Ne arata limpede cat de cretin poti ajunge si cat de rau iti sterge creierul indoctrinarea. Dobitocule, Moise Guran, colonelu' Turcescu, Mandruta si restul propagandistilor care joaca rolul de influenceri pentru prosti ca tine au - adunate - audiente de cel putin 10 ori mai mici decat minimul de audienta al Antenei 3.
Stiu, nu vei intelege. E prea greu pentru tine. Lipsa de cultura si prostia galopanta sunt terenuri fertile pe care prind sloganele pe care gasca de acoperiti le cultiva non stop.
Make, ar trebui sa fii fericit! Cretini precum acesta sunt cei care-ti dau dreptate. Pe ei ti-i doresti ca public? Gandeste-te!
P.S. In ceea ce priveste acoperitii, la cat de varza sunt acoperitorii, crede-ma ca nu-ti trebuie multa scoala sa-i identifici. Ia intreab-o pe tovarasa Ancuta, e de acord cu mine?
3.7. Just for you, Make (răspuns la opinia nr. 3.5)
(mesaj trimis de Gogu în data de 16.12.2015, 12:36)
Sa nu uit:
" Vă propun ca, în loc de încheiere, să evaluaţi ideea unei Constituţii, a cărei primă şi fundamentală teză să fie formulată astfel:
"Omul are statut de fiinţă spirituală"."
Poate-mi spui ce statut are ala cu comentariul 3.3. Ca eu stiu bine ca, in rolul de MonoGogu n-am niciuna.
P.S. "In fiecare lucru exista tot atat adevar cata fiinta exista." E de reflectat intr-o lume fara fiinta.
3.8. Vorbesc in desert (răspuns la opinia nr. 3.7)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 12:50)
Becuri.
Acum Gogu da citate din articolele mele, le scoate din context si creeaza asazise "probleme irezolvabile".
Ce-ar zice Gogu, daca as face ca el si i-as interpreta notiunea de "fiinta" cu sensul de jivina?!
Dar, tot am aflat ceva - Gogu pare chiar sa fie de la Antena 3, cum l-a mirosit cel de la opinia cu nr.3.3. ! Cita intuitie sa constat ca nu putem dialoga!
3.9. Minusculele alfabetului (răspuns la opinia nr. 3.7)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 13:50)
Ca sa nu dau impresia ca as fugi de o provocare intelectuala, am sa comentez citatul de la finalul opiniei 3.7., "In fiecare lucru exista tot atat adevar cata fiinta exista", despre al carui autor nu am nici un habar.
Intelesul frazei este dependent de semnificatia atribuita notiunii de "adevar":
1. Daca folosim notiunea de "adevar" in sens transcendental, atunci fraza este de natura religioasa si se suprapune peste asertiunile divine "Eu sint cel ce sint" si "Eu sint adevarul", semnalind un panteism nuantat, care nu excude subtierea sau chiar absenta lui Dumnezeu, pe alocuri;
2. Daca, insa, folosim notiunea de "adevar" drept corelat al ratiunii, atunci fraza este ori prehegeliana, ori posthegeliana, ori formulata de Hegel insusi, intrucit conceptia asta la el a primit cea mai inalta expresie: "Ceea ce exista este rational si tot ceea ce este rational exista".
Gogu are de reflectat la fraza citata, pentru ca inca nu a ajuns la litera "d", in filosofie, ci se gaseste la literele "a", "b", "c" si nu cu majuscule.
3.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 14:28)
Hi Hi Hi ...cand am terminat de citit uitai inceputu' !
3.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 14:37)
E de apreciat Make pentru efortul sa scrie articole explicite si ca evita pasareasca de mai sus.
3.12. Dezamagitor, Make! (răspuns la opinia nr. 3.9)
(mesaj trimis de Gogu în data de 16.12.2015, 15:12)
Cand ai spus ca nu putem avea un dialog ai avut intr-adevar intuitie.
Lasa-ma insa sa raspund pe rand asertiunilor tale:
1. Nu sunt de la nicio antena; nici macar n-am tangente cu presa(OK, poti considera ca mint, mi-e egal). In schimb, tiripliciul care ti-a luat interviul aniversar si pe care tu-l lauzi, pare a avea legaturi solide cu Antenele. Nu e el aruncator cu parerea pe la diversele talk show-uri ale lor? Pare ca dialogati destul de bine. Nu e ciudat?
2. Dupa ceea ce ai scris in comentariul 3.9 chiar nu mai are sens sa-ti dau replica. Te-ai incuiat singur si destul de penibil. In special la punctul 2. Reciteste si fa-ti cruce!
3. Cartile mari sunt scrise pentru a fi intelese doar de catre imparati. Chiar daca citezi din ele nu inseamna ca le-ai inteles. Stiu, ii impresionezi pe-aia precum cei cu comentariile 3.3, 3.10 sau 3.11. Insa n-are sens sa te umfli in pene. Cand esti scuturat ramai gol, Make. Gol de tot!
3.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.12)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 15:35)
Ai zis ceva?
4. Lamentatie
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 09:07)
Acest text insipid se vrea incisiv - mai ales, pedaland marlaneste pe adevar, coruptie, soferi, ciobani, revolutie si presedinte, la gramada, pe un fond profund de patetism locvace.
Intradevar acum pot sa ma duc sa ma culc linistit - nu ma doare nicaieri dupa ce am citit acest articolas.
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 09:16)
Asta e!
5. Se amesteca lucrurile.
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 09:09)
Ce treaba are Presedintia cu Guvernul in ceea ce priveste administrarea tarii ?
Chiar si cu Parlamentul, in Constitutia actuala.
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 09:18)
Nimeni nu are legatura cu nimeni si cu nimic.
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 10:06)
cum necum ciobanii de ieri au fost foarte eficienti, nu au plecat pana nu au obtinut UN ACT. Deci oamenii nu sunt intreprinzatori inteligenti, muncesc zi lumina dar stiu foarte bine ca nu poti sa pleci de la o negociere fara un act. Bravo lor!
6.1. The Shepard Legacy (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de The Brute în data de 16.12.2015, 10:39)
frumos zis. Ciobanii au aratat mapamondului ce inseamna valoarea pentru ei. II doare in co is de pretul petrolului , al aurului sau mersul bursei. Nu fa insa greseala de a-I priva de increderea PE care Mioriticul le-o confera.
6.2. Nu-i asa??? (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de Prostu' satului în data de 16.12.2015, 10:49)
1. Eficienta este exact cuvantul potrivit. Bravo lor, zic si eu!
Se vadeste inca o data ca politicianul roman nu (mai) stie nici de lege, nici de moralitate, nici de rusine, dar continua sa stie, foarte mult chiar, de frica. Cateva sute de oameni furiosi, hotarati si obisnuiti sa FACA mult mai mult decat sa VORBEASCA, si toata politichiia romaneasca se uda la izmene, dintr-odata sar toti, se calca pe picioare care si cum sa rezolve mai repede problema... Nici nu stii daca sa razi, sau sa plangi...
2. Cei 30000 n-au iesit in strada, Make, pentru ca asta nu e un caz de coruptie (cel putin nu una flagranta), ci "doar" de prostie. Una crunta.
3. Ideea de a darama LA PROPRIU zidul Parlamentului este una la fel de proasta.. modesta. Probabil de-aia si are atatia sustinatori si revine mereu si mereu. In tara asta cu idei putine, dar proaste, pana si betonul are culoare ideologica, iar ala comunist neaparat trebuie demolat.
6.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 11:12)
Stimate domnule Prostu' satului, ai sa fii surprins sa afli ca Legea cu ciinii nu este prostie, ci coruptie oribila.
Inca nu am dovezile.
Incerc sa ma ocup de caz, dar nu promit sa il rezolv.
Pina una-alta, eu doar nu cred ca-i prostie.
7. Cotroceni,nu Parlament/ Fapte nu vorbe, Make
(mesaj trimis de Baciul ungurean în data de 16.12.2015, 10:44)
Make, incepi sa confunzi locatiile; ce are trezirea lui Iohannis cu ciobanii din fata si de pe gardurile Palamentului? acolo sunt lupii cei rai, de aceea ciobanii au dat iama la stana tarii. Pacat ca nu si-au luat si cainii cu ei.
Laudabila observatia ca lupii, exact in acel timp, si-au votat pensiile speciale. Ei, aici este buba Make! a ignora vointa poporului (reducerea numarului de parlamentari, disparitia salarilor/pensilor nesimtite........) , hai Make umfla-ti muschii si gaseste o solutie prin care sa adunam numarul necesar de semnaturi prin care vointa poporului sa anuleze salarile si pensile nesimtite.
Sti de ce nu s-au alaturat tinerii? pentru ca nu au fost mobilizati/chemati, ei se ocupa de cu totul altaceva, nu prea le au pe astea cu stana.
Altfel, e usor a scrie vorbe.......
7.1. Ceasul (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 11:22)
Draga Baciule, faptele mele sint vorbele mele; asta sint acum si de ceva timp - ziarist -, instrumentele mele sint vorbele, iar armele imi sint gindurile si te asigur ca, deseori, mie (nu si altora) imi este mai greu a scrie vorbe, decit a darima ziduri.
Dupa Colectiv, tinerii au iesit in strada fara sa-i mobilizez eu sau vreun ziarist; batuse ceasul.
7.2. Subscriu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de Pribeagul în data de 16.12.2015, 11:41)
"...o solutie prin care sa adunam numarul necesar de semnaturi prin care vointa poporului sa anuleze salarile si pensile nesimtite.". De gasit solutia!
Asta nu e stat, asta nu este democratie, este un banchet in care invitatii au posibilitatea de a lua ceea ce isi doresc de pe masa cu bunatati si privilegii: bugetul statului si resursele tarii.
Traim o situatie nefireasca, suntem intr-un fel de ceata, din care pentru a ne pastra demnitatea de cetateni liberi si demni trebuie sa iesim urgent.
Sa fie lumina!
7.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.2)
(mesaj trimis de Baciul ungurean în data de 16.12.2015, 14:47)
In acest sens ar trebui sa-si canalizeze Make energiile.
Adica sa faca, pe langa ganduri/vorbe si ceva palpabil, adica sa preia aceasta initiativa si sa ne dea dovada talentului, sinceritatii si eficientei sale.
Altfel, nu-mi pare credibil si chiar mi-ar parea rau.
7.4. Sa intelegem (răspuns la opinia nr. 7.3)
(mesaj trimis de Pribeagul în data de 16.12.2015, 15:01)
ca ceea ce facem noi aici nu este, oarecum, un mod de a ne asigura bazele existentei. Nici pentru Make nu este. Dar domnului Florian Goldstein aceasta publicatie ii asigura sursele materiale si spirituale de existentei. Poate mai are si altele. Deci nu este cazul sa-i cerem domnului Goldstein mai mult, punindu-i baza materiala, poate, in pericol.
In schimb, de la Make putem sa avem pretentii. :))
7.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.4)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 15:43)
Nu sint politician, ci ziarist sint si ziarist ramin, punindu-mi baza materiala a ziarului in pericol, fara calcul sau ezitare, numai si numai ca sa ramin ziarist.
Asta e calea mea pentru vocatia cetateneasca.
Altii sa si-o gaseasca pe a lor.
7.6. P.S. (răspuns la opinia nr. 7.5)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 15:48)
Sigur ca uneori, Florian Goldstein este infricosat de ceea ce face MAKE.
8. fără titlu
(mesaj trimis de Radu în data de 16.12.2015, 10:51)
Unii au ajuns la concluzia ca Romania tot nu este un sat fara caini asa cum ar fi vrut, iar aceasta lege poate da o mana de ajutor.
9. O nedumerire si o incercare de explicatie
(mesaj trimis de Dyogene în data de 16.12.2015, 11:02)
Ce treaba are presedintele si guvernul cu lichelismul din parlament? Pentru ca asta sunt pensiile speciale si legea vanatorii, lichelism. Si este vorba de parlament in ecuatie, nu e nevoie sa amestecam confuz alte institutii.
Si tinerii nu au iesit pentru ca nu au fost organizati. E nevoie de un val emotional foarte puternic (a se citi tragedie) pentru ca lumea sa iasa neorganizat, nu trebuie sa mire asta. Doi la mana, lumea era la munca, ceea ce e bine. Daca se impute treaba si se aduna emotie suficienta, o sa iasa si bucurestenii, dar poate e mai bine sa nu altereze protestul ciobanilor, cel putin in faza asta. Si protestele sa fie focusate strict pe parlament si pe partide, cu toate ca e de asteptat sa se incerce diversiuni spre noul guvern sau spre presedinte.
9.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 11:30)
Stimate Dyogene, oare ai vrea sa iei in calcul varianta ca asazisul "Partid Facebook" nu-i decit o alta plasmuire pe seama careia sa fie puse cauzele schimbarilor, de neexplicat altcum decit ca manipulare manevrata de marii papusari?
Sa dai iluzia tinerilor sau diasporei ca ar putea hotari ce sa se intimple in tara - ce poate fi mai frumos?!
9.2. Nedumerirea persista (răspuns la opinia nr. 9.1)
(mesaj trimis de Dyogene în data de 16.12.2015, 11:38)
Atat timp cat papusarii sunt dusmanii lichelelor din parlament si partide, noroc bun. Atat timp...
Si tot nu am priceput ce treaba are sasul cu ciobanii. Dar nu conteaza important e ca s-a rezolvat, a intervenit guvernul.
9.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 12:14)
Papusarii au creat lichelele din parlament si partide, ca sa se inavuteasca; acum papusarii vor sa-si recupereze si comisionele platite paiatelor lor.
Averile lichelelor trebuie concentrate la Buget, unde papusarii au acces direct, acum.
Deci, s-a rezolvat - a intervenit Guvernul.
10. Foarte bine exprimat
(mesaj trimis de Pribeagul în data de 16.12.2015, 11:47)
"Schimbarea guvernului Ponta a avut loc pentru că îi venise ceasul, iar protestele tinerilor au fost doar pretextul. "
N-avem de ce ne plinge dupa Guvernul Ponta. A disparut pentru ca nu l-a mai rabdat Pamintul. Ce fel de guvern e ala care se lauda ca a dat la fiecare cit a cerut: "N-am taiat nimic!"
Poate un asemenea guvern sa scape tara de saracie?
11. La fapte înainte
(mesaj trimis de Cristi C în data de 16.12.2015, 12:54)
Merge și cu taclalele dv. Dar întâi biznis și apoi taifas.
Legea 149/2015, extrase:
"Art. 23.
(1) În scopul gestionării durabile a faunei cinegetice, se interzic:
...
k) permiterea însoţirii turmelor şi cirezilor de către câini însoţitori al căror număr este mai mare de 3 în zona de munte, de 2 în zona de deal şi de 1 la câmpie. În acest număr se includ şi câinii care asigură paza stânei;"
Legea vânătorii, 407/2006:
"Art. 23.
(1) În scopul gestionării durabile a faunei de interes cinegetic, se interzic:
k) permiterea însoţirii turmelor şi cirezilor de către câini însoţitori al căror număr este mai mare de 3 în zona de munte, de 2 în zona de deal şi de 1 la câmpie. În acest număr se includ şi câinii care asigură paza stânei;"
Observați vreo asemănare? Da, una totală. Numărul de câini era reglementat de vreo 10 ani. Dar cine a citit sau aplicat legea? Muma lui Ștefan.
Este drept că interzicerea pășunatului în terenul agricol în perioada de iarnă-primăvară este o chestie nouă.
Deci, nu cumva este o manevră a unor forțe politice? Liberalii cu morții de la Colectiv, social-democrații cu ciobanii și câinii.
11.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de ciobanas în data de 16.12.2015, 13:14)
cauta si extrasul cu numarul cainilor care ii insotesc pe marii vanatori. cauta lista proprietarilor de fonduri de vanatoare cum au fost repartizate, locatii, membrii, sefii asociatiilor vanatoresti si ne vom tulbura de tot. Sa caute cineva si ce fonduri bugetare si europene s-au papat pentru "protejarea vanatului" prin locuri unde nici nu prea exista vanat. Evident ca legea este cu dedicatie si e un jaf ordinar. De aceea galagia care a tulburat linistea intelectualilor subtiri de pe splaiul unirii e binevenita si pare ca e mai curata si eficienta decat maimutarelile de pe facebuc:))
De ce ne facem ca nu vedem, totul e maimutareala si doamna invatatoare senatoaregrevista de ieri e imaginea perfecta.
11.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.12.2015, 13:25)
Multumesc!
N-am stiut.
11.3. Tratat de manipulare (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de Dyogene în data de 16.12.2015, 14:37)
M-am specializat in ultima vreme pe cazurile de intoxicare mediatica si manipulare. Trunchierea informatiei e o metoda la care foarte multa lume cade in capcana. Asa este, litera k) de la alineatul 1 a ramas nemodificata. Dar... surpriza... s-a modificat litera c) si asta e marea suparare a ciobanilor:
"În scopul gestionării durabile a faunei cinegetice, se interzic:
...
c) păşunatul animalelor domestice în terenul agricol între 6 decembrie şi 24 aprilie;"
Ciobanii formeaza comunitati unite in care se comunica frecvent, cel putin in zone ca Sibiu, Fagaras, Rodna, Hateg etc. Deci le e foarte usor sa se organizeze. Acum daca unii sunt ferm convinsi ca i-au adus serviciile, agenturili, sionistii, bolsevicii, asta este, nu te poti lupta cu teoria conspiratiei. Dar pe mine unul oamenii cu certitudini ma inspaimanta.
11.4. Manipulatule (răspuns la opinia nr. 11.3)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 16.12.2015, 14:57)
Iată ce spun specialiști referitor la pășunat. Sumarul este: ca să mănânce două fire răzlețe crescute devreme, în martie, turmele bătătoresc milioane de alte fire care abia începeau să crească. Pagubă totală.
"Astfel pe păşunile de câmpie sezonul de păşunat începe din luna aprilie şi până în luna octombrie însumând un total de zile de păşunat cuprins între 170-200 de zile de păşunat. Păşunile de deal situate la o altitudine între 200-700 m, asigură furajarea animalelor pe o perioadă cuprinsă între 140-160 zile, păşunatul începând în luna mai şi terminându-se în luna septembrie.
Păşunile de munte subalpine şi alpine situate la o altitudine de 700- 1300 m şi peste asigură furajarea normală a animalelor pe o perioadă cuprinsă între 90-120 de zile, din luna iunie până în septembrie. Un rol important în folosirea raţională a păşunilor îl are data începerii păşunatului. Astfel păşunatul mai devreme, primăvara timpuriu este dăunător, deoarece duce la distrugerea ierburilor valoroase, întârzie dezvoltarea acestora, iar terenul fiind moale, animalele lasă urme adânci şi bătătoresc păşunea.
De asemenea nu este indicat ca animalele să fie ţinute pe păşune până târziu, fiindcă ierburile nu pot acumula rezervele necesare pentru perioada de iarnă, iar primăvara următoare păşunea va fi de slabă calitate.
Pe aceste considerente păşunatul ar trebui să înceapă când: pământul este zvântat, astfel ca animalele să nu lase urme, ierburile graminee sunt la începutul formării paiului, leguminoasele încep formarea lăstarilor laterali.
Toamna sezonul de păşunat trebuie să se termine cu 20-25 de zile înainte de începerea îngheţurilor permanente. În timpul perioadei de vegetaţie se pune problema modului de utilizare a pajiştilor care se poate face prin păşunat sau prin cosit şi administrat la iesle."
11.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 14:57)
spun specialiștii
11.6. Hei ciobănașule (răspuns la opinia nr. 11.1)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 16.12.2015, 15:05)
N-am nimic împotriva luptei politice pe care o duceți (sau duce PSD). Practic, încercați să erodați încrederea în guvern și în Iohannis folosind o temă oarecare. În acest caz, nu mi se pare că lupta politică devine murdară.
Ce este MURDAR până la NEGRU ABSOLUT este afirmația lui Iohannis "a trebuit să moară oameni ca să plece guvernul Ponta". Acesta trebuie înrămat ca "nu așa" în politica românescă. Iar liberalii hiene, ce se hrănesc cu cadavre arse, ar trebui să îl asculte mai mult pe Crin Antonescu, care s-a dezis de mult timp de ei, cu iohannisul lor mitocan cu tot.
11.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.6)
(mesaj trimis de mitica în data de 16.12.2015, 15:09)
bravo articol.dastept om make asta.
11.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.4)
(mesaj trimis de doru în data de 16.12.2015, 16:39)
Felicitari, ma bucur ca mai exista si oameni rationali. Din pacate mult prea putini.
11.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.4)
(mesaj trimis de Grigore Alexandrescu în data de 16.12.2015, 21:00)
Interesant; eu am invatat la "scoala de alta data" ca, pasunatul, prin miscarea turmelor pe pasune asigura, datorita copitelor ascutite - oi/capre (si nu numai) fixarea specilor de iarba si altele, si prin aceasta evitarea degradarii, a spalarii/curgerii solului care este in panta.
Intradevar, saracii caini ei au labute, nu copite.
Dar copite au multe ate dobitoace.
11.10. Ai învățat foarte prost (răspuns la opinia nr. 11.9)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 16.12.2015, 22:46)
Teribil de prost. Probabil că ai și picat la examen.
Nu știu dacă poți citi limba engleză dar spune același lucru pe care l-am citat mai sus în română. Îți dau din Canada, Alberta, Ministerul Agriculturii și Pădurilor.
"When can my cows be put out onto pasture in the spring?
Pastures should not be grazed until the 4-leaf stage or when the plants are at least 6 to 8 inches tall. If you have a high proportion of legumes in the pasture, do not graze until the plants are 8 to 12 inches tall. Grazing native range before the third leaf stage can result in the loss of over 60% of the potential forage yield. Grazing a pasture too early will result in the vegetation being removed before the plants have had a chance to replenish root reserves. Grazing one week too early in the spring will sacrifice three weeks of grazing in the fall."
12. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 20:30)
Bravo
13. mi-e rusine cu voi
(mesaj trimis de Londonez în data de 16.12.2015, 22:34)
De la Londra pareti un popor de gainari cu prea mult timp liber la dispozitie.
13.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.12.2015, 22:38)
Se spune "mi-e rusine cu noi" si "parem un popor de gainari", sa vad daca-ti mai dai cu parerea...."londonezule"!
13.2. Băi londonezule (răspuns la opinia nr. 13)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 16.12.2015, 23:01)
Spune-ne ce faci la Londra. De ce nu ai fost de succes în România? Ești cumva un solist la Covent Garden?
13.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 10.01.2016, 14:02)
As; sparleste si el ce poate de pe acolo.