Nescafe sărbătoreşte 85 de ani de la lansare

D.T.
Companii / 3 aprilie 2023

Nescafe sărbătoreşte 85 de ani de la lansare

Nescafe a remis redacţiei un comunicat, astăzi, cu prilejul a 85 de ani de la lansarea companiei. Comunicatul remis informează următoarele:

"Nescafe, sărbătoreşte 85 de ani de la lansare, prilej cu care marchează o realizare în materie de sustenabilitate pentru traseul cafelei de la cultivatori şi până la modul în care aceasta este produsă, ambalată şi consumată, pe fondul unui nou record de consum.

Cu 6.000 de căni de NESCAFÉ consumate în fiecare secundă în întreaga lume, Nestle se angajează să aibă un impact pozitiv asupra vieţii oamenilor şi asupra planetei, de la fermă la ceaşca de cafea. Dar ce înseamnă 6.000 de căni/secundă?

Imaginaţi-vă 6.000 de oameni care beau o ceaşcă de cafea în acelaşi moment, în acelaşi loc. Ar fi ca şi cum, de exemplu, toată populaţia oraşului Horezu, din judeţul Vâlcea, conform celui mai recent recensământ (sursa), ar bea o ceaşcă de cafea, în aceeaşi clipă. Mai mult, 6.000 de capsule înseamnă aproximativ 48 kg de cafea măcinată. Extrapolând, capsulele NESCAFÉ consumate într-un interval standard de 24 de ore la nivel mondial necesită peste 4.000 de tone de cafea măcinată - adică echivalentul a 166 de TIR-uri, într-o coloană de aproape 3,5 km. Într-o singură zi, pe toată planeta.

Cea de-a 85-a aniversare marchează şi o realizare remarcabilă în materie de sustenabilitate: cafeaua folosită în fabricile din Europa provine integral din surse identificabile, iar zaţul de cafea recuperat de la NESCAFÉ este folosit pentru a alimenta centrele sale de producţie, ceea ce economiseşte alte resurse de energie. În plus, toată această cafea de care ne bucurăm în fiecare zi provine din 100 de surse responsabile, ceea ce înseamnă că NESCAFÉ asigură acum trasabilitatea materiei prime de la oricare plantaţie până la oricare centru de distribuţie. NESCAFÉ Pure Soluble are deja unul dintre cele mai durabile ambalaje: o sticlă care poate fi refolosită şi este reciclabilă la nesfârşit, respectiv ambalajul pliculeţelor NESCAFE 3in1 a fost schimbat şi acum întregul ambalaj pentru NESCAFE 3in1 este reciclabil.

În România, NESCAFÉ a lansat la finalul anului 2022 un serviciu de colectare şi reciclare a capsulelor NESCAFÉ® Dolce Gusto®, implementând un proces complex de separare a componentelor - cafea, aluminiu şi plastic, materialele rezultate fiind prelucrate şi devenind optime pentru reutilizare. Cu ajutorul partenerilor noştri am creat o reţea naţională de puncte de colectare şi vom continua să ne concentrăm pe extindere, astfel încât să creştem accesibilitatea pentru consumatori.

«În fiecare dimineaţă, savurăm o ceaşcă de cafea care reprezintă de fapt punctul culminant al unei gigantice industrii agroalimentare şi ai cărei actori principali depun eforturi pentru a se transforma radical într-o organizaţie 100% sustenabilă. Nestle se află în fruntea acestui pluton de inovatori în transformarea modului în care se desfăşoară agricultura pe planeta noastră. Am oferit cifrele de mai sus pentru a sugera dimensiunea consumului de cafea la nivel mondial şi, indirect, amploarea eforturilor Nestle de a asigura un ecosistem agro-economic durabil», spune Ramona Hărătău, Group Brand Manager Mixes SEM, Nestle.

Volumul de cafea consumat, în medie, este suficient pentru ca Nestle, cea mai mare companie de produse alimentare şi băuturi din lume, să facă eforturi fără precedent pentru a asigura un consum durabil de cafea, pentru a crea un ecosistem economic-ecologic prin care natura să se poată regenera şi oferi produsele dorite peste zeci de ani de acum înainte.

În ultimul deceniu, Nestle a depus eforturi pentru ca tehnicile de cultivare a cafelei să fie mai durabile pe tot globul prin Planul NESCAFÉ. Bazându-se pe aceste eforturi, Nestle a lansat Planul NESCAFÉ 2030 în care şi-a definit viziunea de sustenabilitate pentru următorul deceniu - pentru a ajuta agricultorii de cafea să treacă la practicile de agricultură regenerativă şi, în acest sens, vizând reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră şi îmbunătăţirea mijloacelor de trai ale fermierilor.

"Această nouă campanie NESCAFÉ aduce sustenabilitatea în prim-planul comunicării noastre. Dorim să ducem consumatorii într-o călătorie şi să le arătăm sustenabilitatea din spatele cănii lor de NESCAFÉ, de la modul în care este cultivată cafeaua de calitate, până la modul în care este produsă, ambalată şi livrată. «Aşteptaţi-vă la mai mult de la fiecare ceaşcă» înseamnă că ne angajăm să avem un impact pozitiv asupra vieţii cultivatorilor de cafea, precum şi asupra planetei", spune Atana Skalko, BEO Beverages South East Market.

Pentru a marca cea de-a 85-a aniversare, NESCAFÉ anunţă, de asemenea, lansarea unui nou slogan de brand pentru comunicarea globală: «Make your world», pentru a inspira consumatorii să facă diferenţa pentru ei înşişi, comunităţile lor şi planetă."

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb