NESCAFÉ premiază în această toamnă consumatorii printr-o campanie inedită cu premii, în care fiecare înscriere unică înseamnă o şansă de câştig şi un puiet de salcâm plantat în Pădurea de Miere Nestle. Campania naţională pentru consumatori are loc în perioada 2 octombrie - 12 noiembrie, iar pe lângă premiile atractive prin care NESCAFÉ® vrea să recompenseze consumatorii loiali, marele obiectiv este extinderea Pădurii de Miere Nestle din judeţul Giurgiu, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, campania NESCAFÉ® are premii în valoare totală de peste 115.000 de lei, iar marele premiu este o maşină roşie Fiat 500 Hybrid Dolcevita.
"NESCAFÉ® are în ADN-ul său de brand global sustenabilitatea, iar prin acest demers ne dorim să generăm un impact chiar aici, în România, unde ne bucurăm de o bază puternică de consumatori loiali. Proiectul Pădurea de Miere este cel mai potrivit pentru a ne aduce contribuţia la strategia locală de sustenabilitate a Nestle România, cu atât mai mult cu cât NESCAFÉ® este unul dintre brandurile cele mai iubite din portofoliul nostru. Prin această campanie ne dorim să recompensăm deopotrivă consumatorii care aleg să savureze cafeaua noastră, dar şi comunitatea locală, transformând fiecare înscriere într-un puiet de salcâm plantat în Pădurea de Miere. De asemenea, lansăm pe această cale şi o invitaţie către consumatori şi către partenerii noştri de afaceri, de a ni se alătura la plantarea din noiembrie, să vedem împreună cum se extinde Pădurea de Miere!", spune Ramona Hărătău, Coffee Mixes Business Lead SEE, Nestle.
În noiembrie 2022, Nestle România a lansat Pădurea de Miere prin plantarea, în parteneriat cu Asociaţia Mai Mult Verde, a 20.000 de puieţi de salcâm în Comuna Mârşa din judeţul Giurgiu, sub umbrela pilonului de sustenabilitate "Nestle for a Waste Free World". Puieţii de salcâm au fost plantaţi pe o suprafaţă de 4 hectare, iar plantaţia va deveni o importantă sursă de polen pentru albine.
Anul acesta, Nestle România va relua plantările pentru extinderea Pădurii de Miere, în ideea de a da un ajutor preţios apicultorilor din zonă, creându-le un areal propice pentru familiile lor de albine.
Fiecare român poate contribui în mod direct la susţinerea acestui proiect cumpărând produse NESCAFÉ® şi înscriindu-se în tombola cu premii până pe 12 noiembrie 2023. Pentru fiecare participant unic la tombolă, Nestle România şi echipa NESCAFÉ® vor planta câte un puiet de salcâm în Pădurea de Miere.
Prin susţinerea financiară a costurilor pentru puieţi şi a operaţiunii de plantare, Nestle România şi NESCAFÉ® se implică direct şi nemijlocit în crearea unui ecosistem în judeţul Giurgiu: o pădure de salcâmi ce va susţine apicultorii din zonă şi deci producţia de miere. Acest efort reprezintă şi un semn de apreciere al NESCAFÉ® faţă de consumatorii români care iubesc brandul şi aleg să savureze această cafea zi de zi.
Fiecare dintre români poate contribui la această iniţiativă de sustenabilitate cumpărând produse NESCAFÉ® şi intrând în tombolă. De câştigat, câştigă comunitatea locală şi noi toţi - o nouă pădure, un nou plămân verde şi o nouă sursă de polen pentru albine.