Nespresso, pionier şi nume de referinţă la nivel global în domeniul cafelei porţionate premium, a anunţat astăzi în mod oficial deschiderea operaţiunilor sale comerciale în România.
Începând din luna ianuarie a acestui an, Nespresso a internalizat activităţile legate de gama sa profesională de la un partener extern, iar la începutul lunii iunie va lansa în România magazinul online precum şi serviciul exclusiv de asistenţă telefonică dedicat clienţilor. Primul Nespresso Boutique din Bucureşti îşi va deschide porţile spre finalul verii.
"Clienţii profesionali din România s-au bucurat deja, în ultimii 5 ani, de cafeaua de cea mai înaltă calitate Nespresso şi au fost extrem de mulţumiţi de produsele noastre. Dorim acum să le oferim tuturor iubitorilor de cafea experienţa inegalabilă a unei băuturi excepţionale, chiar la ei acasă, experienţă de care beneficiază deja alte 62 de ţări la nivel global", a afirmat Christophe Cornu, Director Executiv Comercial al Nestlé Nespresso S.A.
Nespresso este acum unic distribuitor al produselor Nespresso Business Solutions destinate birourilor, hotelurilor, restaurantelor şi cafenelelor de top din România.
"În calitate de partener recunoscut al restaurantelor de lux din întreaga lume, suntem nerăbdători să dezvoltăm relaţii cu localurile româneşti specializate în gastronomie fină. Astfel, dorim să aducem în birouri şi în hoteluri şi restaurante de înaltă clasă cea mai bună cafea, o experienţă rafinată pentru angajaţi şi oaspeţi", a declarat Sonia Năstase, Country Manager Nespresso România.
"Lansarea Nespresso pe piaţa din România reflectă încrederea pe care o avem în economia românească," a adăugat Sonia Năstase, Country Manager Nespresso România. "Aproximativ 90% dintre români beau cafea. În ultimii ani, obiceiurile lor au devenit mai sofisticate, şi, ca urmare, piaţa cafelelor de specialitate a cunoscut o creştere puternică. Suntem de părere că potenţialul în România pentru cafeaua porţionată premium Nespresso este semnificativ".
Nestlé Nespresso S.A. este pionierul şi numele de referinţă în domeniul cafelei porţionate premium de cea mai înaltă calitate. Având sediul în Lausanne, Elveţia, Nespresso îşi desfăşoară activitatea în 62 de ţări şi are peste 10.500 de angajaţi. În 2014, compania opera o reţea globală de vânzare cu amănuntul, formată din peste 400 de magazine exclusive.