Nestle: 76% dintre români îşi gătesc mâncarea acasă pentru cele mai importante mese ale zilei

A.V.
Ziarul BURSA #Companii / 28 aprilie 2023

Roxana Basarabă, Senior Brand Manager South East Market Food MAGGI Seasoning & Bouillons în cadrul Nestle

Roxana Basarabă, Senior Brand Manager South East Market Food MAGGI Seasoning & Bouillons în cadrul Nestle

Cererea de condimente, în creştere

Pandemia, restricţiile de circulaţie şi limitarea interacţiunii fizice au crescut considerabil frecvenţa de gătit acasă a românilor, ceea ce a produs o creştere proporţională a consumului de condimente, informează Nestle România. Sondajele derulate de compania din sectorul alimentar au evidenţiat că 76% dintre români îşi gătesc mâncarea acasă pentru cele mai importante mese ale zilei - prânz şi cină.

Jumătate dintre români consumă supe şi ciorbe de cel puţin patru ori pe săptămână, frecvenţa consumului de supe şi ciorbe fiind mai mare în rândul familiilor cu copii, conform studiilor realizate de Nestle şi agenţia de research Masmi la începutul acestui an. Totodată, 7 din 10 români gătesc supele şi ciorbele acasă, de la zero, pe când 26% folosesc adesea cuburi de condimente pentru baza de supă. 38% consumă câteodată supe instant sau la plic, 12% fiind cei care consumă acest tip de supe mai frecvent.

Societatea are în portofoliu 60 de produse sub brandul MAGGI, deţinut de Nestle, şi care este prezent în ţara noastră încă din 1993.

În prezent, produsele MAGGI sunt disponibile în următoarele segmente: bază pentru mâncăruri (MAGGI Secretul Gustului şi MAGGI Borş), cuburi (MAGGI cuburi şi bază lichidă), tăieţei sau fidea (MAGGI Fidelicios, MAGGI Magic Asia), amestecuri de condimente (MAGGI Ideea zilei sosuri pentru Paste şi Carne) şi supe (MAGGI Supe clare şi creme).

Roxana Basarabă, Senior Brand Manager South East Market Food MAGGI Seasoning & Bouillons în cadrul Nestle, afirmă: "Cel mai bine vândut şi cel mai îndrăgit produs de către consumatorii noştri este, cu siguranţă, MAGGI Secretul Gustului. Este un produs cu care noi am început în 2002 şi, de atunci până în ziua de astăzi, am construit o adevărată conexiune cu consumatorii noştri. MAGGI se adresează unui public larg de consumatori, cuprins între vârstele 20 - 55 ani, dar nu numai. De regulă, consumatorii tineri preferă soluţiile rapide şi, de aceea, cel mai căutat produs de către tineri, din portofoliul nostru, este MAGGI Fidelicios".

În ultima perioadă compania a lansat mai multe noutăţi, precum MAGGI Supă Cremă de Ciuperci şi MAGGI Supă Cremă de Roşii, iar în segmentul de amestecuri de condimente MAGGI Idea Zilei - MAGGI IDEEA ZILEI Pui sos cremos cu ierburi şi MAGGI IDEEA ZILEI Pui sos cremos cu usturoi.

Produse Nestle pentru flexitarieni, vegetarieni şi vegani

Tot în zona inovaţiei şi a alinierii cu tendinţele moderne, Nestle România are produse pentru persoanele cu o alimentaţie mai sustenabilă şi care vor să reducă consumul de carne şi produse animale. Conform unei analize de piaţă şi tendinţe făcută în 2021, în cadrul proiectului european Smart Protein, 40% dintre români se declarau flexitarieni, ceea ce înseamnă că încearcă să mai reducă consumul de carne şi să mănânce mai multe alimente pe bază de proteine vegetale.

Pentru ei, dar şi pentru vegetarieni şi vegani, precum şi pentru cei care încearcă să aibă grijă de mediu începând chiar cu ceea ce pun în farfurie, Nestle România a lansat în martie GARDEN GOURMET® Sensational Burger şi GARDEN GOURMET® Nuggets, produse pe bază de ingrediente şi proteine de origine vegetală (plant based).

"Încercăm să susţinem toţi consumatorii, fie că sunt obişnuiţi cu o alimentaţie bazată pe plante sau vor să facă trecerea la o alimentaţie mai echilibrată, în care alimentele de origine animală şi, mai ales carnea, au o pondere mai mică, cu atât mai mult cu cât 29% dintre români spun că nu consumă deloc mâncăruri pe bază de plante", explică Roxana Basarabă.

Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager Nestle România, a amintit ieri, într-o întâlnire cu jurnaliştii: "Din luna martie am adus aceste produse şi în retail. Dacă până acum erau disponibile doar în locaţii selectate din segmentul «out-of-home», acum ele pot fi găsite şi în lanţurile de retail".

Aproximativ 4 din 10 consumatori şi-au exprimat intenţia fermă de a consuma produse de origine vegetală în viitor, şi mai mult de o treime, majoritatea femei, îşi exprimă dorinţa de a creşte consumul de alimente pe bază de plante, conform Nestle.

Silvia Sticlea, Country Manager Nestle România: "În urma unui efort colectiv remarcabil al echipei noastre, ne bucurăm de un început de an bun, de care suntem mândri. În primul trimestru am înregistrat o creştere organică de 21% în cadrul celor 10 divizii Nestle, 7 dintre ele având o creştere de două cifre. Ne-am continuat proiectele de responsabilitate socială, proiectele educaţionale şi donaţiile către Banca pentru Alimente, unde au ajuns 6,7 tone de produse Nestle. Ne dorim să continuăm în acelaşi ritm, atât în dezvoltarea afacerii cât şi pe plan social, pentru a ne bucura împreună de al zecelea an consecutiv de creştere".

--------------------

Grupul Nestle este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat şi în iniţiative ecologice şi de responsabilitate socială. În ultimii trei ani, compania a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Iniţiativele globale Nestle

În 2017, Nestle a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acţiunilor de îmbunătăţire a calităţii vieţii şi contribuţiei la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului "Nestle for Healthier Kids", extinderea iniţiativei "Nestle needs YOUth" şi dezvoltarea activităţilor de management sustenabil al performanţei de mediu.

Programul "Nestle for Healthier Kids" a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestle care susţin părinţii şi tutorii să crească copii mai sănătoşi, de la activităţi de cercetare şi formulare a produselor până la servicii de educaţie şi nutriţie inovatoare pentru un stil de viaţă sănătos. În România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului "Şi eu trăiesc sănătos - SETS", iniţiat de Fundaţia PRAIS.

Programul "Nestle needs YOUth" urmăreşte să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunităţi de carieră până în anul 2030. Această iniţiativă globală combină şi coordonează toate activităţile care susţin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Iniţiativa Waste Free World - Nestle doreşte ca produsele sale să fie mai bune pentru mediu. Ambiţia Nestle pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb