Nestle va trebui să crească şi mai mult preţurile produselor sale alimentare în acest an, pentru a compensa costurile de producţie mai mari pe care încă nu le transferă pe deplin consumatorilor, a declarat directorul general Mark Schneider pentru un ziar german, informează news.ro.
Creşterile nu vor fi la fel de abrupte ca în 2022, dar "avem ceva de recuperat pe parcursul întregului an", a spus Schneider, citat de publicaţia Frankfurter Allgemeine Zeitung, într-un interviu care urmează să fie publicat integral duminică.
În primele nouă luni ale anului 2022, cel mai mare grup alimentar din lume, care produce între altele batoane de ciocolată KitKat şi Nescafe, a raportat o creştere organică a vânzărilor de 8,5%, din care creşterile de preţ au reprezentat 7,5 puncte procentuale.
Inflaţia din multe economii dezvoltate a înregistrat niveluri maxime ale mai multor decenii, determinată în mare parte de creşterile preţurilor alimentelor şi energiei.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2023, 11:19)
Fratilor mai bine cumparati ciocolata romaneasca,
si profitul sa ramana in tara noastra
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.02.2023, 12:33)
ce este interesant pe ciclul asta: in trecut produsele romanesti erau scumpe inrelatie cu cele externe; acum se pare ca produsele romanesti devin competitive. e strans legat si de relatia valutelor ce se intaresc si slabesc. in anii 2000 romania avea moneda foarte tare si asta ducea la produse interne scumpe si produse externe competitive; plus ca firmele externe faceau o multime de bani / grame aur per produse vandute. Acum nu mai vand scump in aur dar vand inca mult ca volum in comparatie cu trecutul.
mai trist este ca in fata se va ajunge iar la ciclul marci geermane si a produselor pe minime in pret aur la unele produse si in bula la alte produse. - asa se spala creditul trecut din sistem.
S c cret
2. fără titlu
(mesaj trimis de antonim în data de 05.02.2023, 16:14)
Au început să scadă drastic vânzările. Dacă aveau piață pt alimentele procesate, creșteau prețurile fără tam-tam. Așa speră să convingă concurența să facă aceleași greșeli.
Consumatorul rămas fără bani începe să prevină cancerul, mai face un intermitent fasting, nașpa pt chemical brothers.