Compania alimentară "Nestlé" SA, cea mai mare din lume, şi-a vândut brandul Juicy Juice către firma de investiţii "Brynwood Partners" LP, aceasta fiind cea mai recentă măsură pe care o ia gigantul alimentar pentru simplificarea operaţiunilor sale din SUA.
Termenii financiari ai afacerii nu au fost făcuţi publici.
Brandul Juicy Juice a fost lansat în 1977 şi preluat de "Nestlé" în 1986. Compania elveţiană a vândut mai multe branduri în ultimul an, după ce, în 2013, directorul executiv al "Nestlé", Paul Bulcke, a declarat că plănuieşte să înstrăineze unele mărci neperformante.
Vânzarea Juicy Juice vine în condiţiile în care piaţa sucurilor din SUA, care valorează 7,3 miliarde de dolari, a scăzut cu 3% pe an, din 2011. Potrivit "Nestlé", această piaţă are marje de profit mai reduse decât cea a cafelei sau cea a laptelui pentru cafea. În acest context, cota de piaţă a Juicy Juice s-a diminuat de la 4,6% la 3,9%. Vânzările anuale ale acestui brand au scăzut la circa 275 de milioane de dolari, de la peste 500 de milioane de dolari în urmă cu şapte ani.
SUA reprezintă cea mai mare piaţă unică de desfacere pentru "Nestlé", generând aproximativ 25% din vânzările grupului, care însumează 100 de miliarde de dolari.