NextUp Solutions, una dintre cele mai mari companii de soluţii software pentru business, a înregistrat în prima jumătate a anului 2023 o cifră de afaceri de 7 milioane de lei, o creştere record de 100% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, informează un comunicat de presă, remis astăzi.
În portofoliul de firme româneşti care folosesc serviciile NextUp s-au adăugat peste 100 clienţi noi, iar numărul total al acestora a ajuns în prezent la aproximativ 6.000 de clienţi activi şi peste 20.000 de utilizatori care folosesc zilnic produsele companiei. Cei mai mulţi dintre ei sunt firme medii care activează în domenii variate, precum producţie, imobiliar, medical, construcţii, contabilitate, mentenanţă, turism, săli de fitness, telefonie şi Internet sau consultanţă.
Interesul tot mai mare pentru serviciile software ERP, programul de salarizare, pentru soluţiile automatizate de completare a declaraţiei SAF-T, e-Factura, roTransport, soluţii software customizabile, precum şi automatizări ale proceselor repetitive de business au fost factorii principali care au dus la creşterea înregistrată de NextUp Solutions în primele şase luni ale anului.
"A fost un prim semestru peste aşteptări, iar asta ne dă încredere că România este pe drumul cel bun, cel al digitalizării reale. Anul acesta am văzut mai mulţi antreprenori care au înţeles că pot combate birocraţia inutilă folosind un soft potrivit. Funcţionalităţile pragmatice pe care le-am dezvoltat în softurile noastre vin din contactul direct cu business-urile clienţilor noştri. Le oferim "la cald" soluţii pentru ceea ce le consumă timp echipelor operaţionale. Obiectivul nostru principal a fost acela de a ne asigura că utilizatorii NextUp sunt în siguranţă din punct de vedere legislativ, dar cu eforturi minime. Produsele noastre au rolul de a le scuti timp şi nervi antreprenorilor în relaţia lor cu statul, dar şi de a înlătura sarcinile repetitive. Ne bucură să vedem că din ce în ce mai mulţi antreprenori înţeleg că tehnologia le e partener şi nu cost", punctează Roxana Epure, Managing Partner NextUp Solutions.
Cea mai mare creştere a cererii în prima jumătate a anului 2023 s-a înregistrat în industrii cum sunt producţia, livrări sau ecommerce, care adoptă cu paşi mai alerţi mediul online. NextUp prioritizează modificările de legislaţie şi, odată cu apariţia raportării SAF-T, a devenit producătorul de soft care a implementat cel mai automatizat această raportare către instituţiile statului.
"Până la finalul anului ne aşteptăm să rămânem pe acest trend ascendent. Sunt şanse mari să depăşim pragul de 15 milioane de lei cifra de afaceri şi creşterea de 50% de la un an la altul, estimate la începutul lui 2023. Industria locală rămâne destul de dezorganizată şi trendul se schimbă trimestrial. Nu ajută deloc nici faptul că instituţiile statului fac schimbări dese, explicate puţin spre deloc. Practic, mergem înainte, dar nu ştim unde vrem să ajungem. Partea bună este că avem dinamism, iar noile generaţii de antreprenori par să vrea să facă business raţional, cu planificări strategice şi cifrele în faţă", adaugă Roxana Epure.
În prima jumătate a anului 2023, NextUp Solutions a investit 1 milion de lei în produse noi, iar de la începutul anului compania a recrutat 22% din personalul actual şi are în prezent 50 de angajaţi.