Nhood România, companie de servicii imobiliare integrate, a fost selectată ca agent exclusiv al Urbano Shopping & Living, dezvoltat de către URBANO Group. Proiectul va fi construit în zona de vest a oraşului Cluj-Napoca, în localitatea Floreşti, localitate situată în inima zonei metropolitane Cluj, pe o suprafaţă de 27 de hectare. Investiţia este estimată la peste 100 de milioane de euro, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Potrivit comunicatului, Urbano Group a desemnat Nhood România ca agent exclusiv pentru comercializarea proiectului Urbano Shopping & Living, ce va fi cel mai mare parc comercial din Transilvania. Pe o suprafaţă de 27 de ha, dezvoltatorii vizează crearea unei noi destinaţii de comerţ, servicii şi centru de divertisment pentru întreaga familie.
Urbano Shopping & Living este articulat în jurul a două faze de dezvoltare. Faza 1 va fi derulată în perioada 2024 - 2025 şi include un mix comercial variat format din: galerie comercială, hub de restaurante drive-in, hipermarket cash & carry, supermarket şi bricolaj. Masterplanul pentru Faza 2 are un orizont de dezvoltarea între anii 2025 - 2026 şi va include funcţiuni complementare, proiectul având ambiţia de a deveni un centru dedicat comunităţii.
Nhood România a fost selectată de către dezvoltator datorită expertizei în domenii precum operarea şi comercializarea proiectelor cu funcţiuni mixte, animarea comunitară şi dezvoltarea de proiecte durabile cu o gamă largă de funcţii şi servicii. Experţii Nhood au oferit consultanţă pentru zona de dezvoltare a conceptului acestei destinaţii, centrate în jurul comunităţii, preluând ulterior şi comercializarea exclusivă a proiectului, se menţionează în comunicat.
"Acest nou mandat reprezintă un moment important pentru noi şi suntem încântaţi de încrederea oferită de partenerii de la Urbano Group. Misiunea noastră este aceea de a crea spaţii pline de viaţă, gândite special pentru a deservi nevoile şi aşteptările comunităţilor. Am gândit Urbano Shopping & Living ca un concept unic ce integrează într-un mod armonios funcţiuni de comerţ, servicii, divertisment dedicat familiei şi spaţii verzi generoase, totul conectat la infrastructura locală", spune Ruxandra Dragomir, Head of Development Nhood România.
"Proiectul face parte dintr-o nouă serie de investiţii, cu viziune pe termen lung, pe care le derulăm în zona metropolitană Cluj. Ne propunem să creăm o nouă destinaţie de funcţiuni integrate şi suntem încrezători că alături de un partener experimentat precum Nhood vom oferi comunităţii un proiect care vine în întâmpinarea nevoilor sale" afirmă Ciprian Comşulea, Executive Manager Urbano Group, se precizează în comunicat.
1. DOUĂ poduri pentru accesul rapid de pe contr
(mesaj trimis de 2026 vreau mai bine pentru copiii noștri! în data de 22.05.2024, 11:48)
Va fi amplasat pe cel mai aglomerat sector de drum din România! Mai aglomerat decât la Otopeni. Fără să se lărgească drumul la 8 benzi (4 pe sens), faără să conțină proiectul 2 (două) poduri pentru accesul rapid de pe contrasens și spre contrasens la ieșire, pentru a nu aglomera următorul sens giratoriu ca și cum se întâmplă de aproape 20 de ani la Polus (VIVO) pe aceeași șosea.