Supreme Council of European Business a reluat evenimentele lunare în data de 26 septembrie, iar prima întâlnire din această toamnă a avut ca subiect de dezbatere tendinţele de consum din industria FMCG. Evenimentul a fost organizat la Grand Hotel Continental.
Nicolae Hulea, Business Development Consultant, Nielsen România, a prezentat o serie de informaţii recente din piaţă despre modul în care consumatorii se raportează la companii, despre nevoile pe care aceştia le au şi despre aşteptările care îi influenţează în luarea deciziilor de cumpărare.
Conform audit retail Nielsen, în 2018 piaţa FMCG a continuat să crească atât valoric, cât şi cantitativ, supermarketurile înregistrând o creştere de 2 cifre, în timp ce evoluţia în comerţul tradiţional continuă să fie pozitivă, susţinută de creşteri salariale şi de comoditate.
Mehmet Sumeroglu, Chairman SCEB, a declarat: "Ne străduim ca prin organizarea întâlnirilor noastre lunare să le prezentăm membrilor şi invitaţilor noştri detalii esenţiale care influenţează decisiv mediul de business internaţional."
Evenimentul s-a bucurat de o audienţă formată din antreprenori, middle şi top management din diverse companii, care au avut oportunitatea să afle cele mai noi trenduri care influenţează una dintre cele mai dinamice industrii.