Nikolay Iliev, CEO CloudCart: "Îmbunătăţirea infrastructurii şi a competenţelor digitale este crucială pentru dinamizarea pieţei e-commerce"

George Marinescu
Companii / 22 decembrie 2023

Nikolay Iliev - CEO CloudCart

Nikolay Iliev - CEO CloudCart

English section

Piaţa e-commerce este în plină expansiune în ţara noastră, dacă ne uităm la volumele de mărfuri pe care companiile şi magazinele le vând online, volume care sunt din ce în ce mai mari şi care de Black Friday, de sărbătorile de iarnă şi de Paşte ating cifre impresionante. Potrivit unui raport publicat recent, care analizează datele Digital Market Outlook, veniturile de pe piaţa comerţului electronic din România vor ajunge la 7 miliarde de euro la finalul anului 2023, respectiv la aproape 12 miliarde de euro până în 2027.

Actorii principali din e-commerce consideră că anul 2023 a fost anul consolidării, al investiţiilor în UX, optimizării şi automatizării în e-Commerce şi estimează pentru anul viitor o perfecţionare - atât din perspectiva tehnicii din spatele magazinelor online, cât şi din perspectiva strategiilor de comunicare, targetare, creştere a ratei de conversie şi utilizării automatizărilor şi a Inteligenţei Artificiale.

Despre toate aceste lucruri puteţi afla mai multe din rândurile următoare, de la Nikolay Iliev, CEO CloudCart, companie care oferă soluţii de tip ecommerce-as-a-service, ce pun dispoziţia firmelor template-uri de design atractive şi instrumente de automatizare a tacticilor de marketing pentru a creşte vânzările.

........................................................................................................................................................................................................................................

Reporter: Ce aduce nou compania dumneavoastră în piaţa e-commerce din ţara noastră? Ce facilităţi oferiţi clienţilor/utilizatorilor spre deosebire de alte platforme din domeniul e-commerce?

Nikolay Iliev: La CloudCart, redefinim peisajul eCommerce din România cu modelul nostru inovator de eCommerce-as-a-service. Punând accent pe colaborările locale şi regionale, ne asigurăm că clienţii noştri pot naviga cu uşurinţă prin complexitatea pieţei internaţionale. Serviciile noastre sunt concepute pentru a răspunde nevoilor unice ale antreprenorilor români, oferind instrumente şi informaţii personalizate pentru succes. Parteneriatele noastre precum Kooperativa 2.0, Babel Ads, Touch Media, Anymedia, BlankPage Agency, Emiral Digital Agency, Prisma Platform Solution SRL, Itpty etc. subliniază angajamentul nostru de a oferi tehnologie de ultimă generaţie combinată cu expertiză locală. Suntem dedicaţi să ne extindem reţeaua de parteneri şi să oferim o valoare excepţională clienţilor noştri, poziţionând CloudCart ca un catalizator pentru succesul comerţului electronic. Unul dintre cele mai importante lucruri pe care ne concentrăm este marketingul - pentru că atunci când nu ai instrumente de marketing adecvate şi nu ai analiza din spate, nu ştii dacă faci o investiţie bună sau nu. Scopul este de a-i ajuta pe oameni să îşi accelereze procesele de lucru prin automatizare cu ajutorul AI. Creăm un instrument AI automatizat pentru eCommerce cu multe abilităţi suplimentare pentru a ajuta companiile să facă mai mulţi bani - imaginaţi-vă ceva de genul ChatGPT, dar specializat în eCommerce.

Reporter: Care este sectorul de piaţă targetat de compania dumneavoastră şi ce servicii noi oferiţi clienţilor?

Nikolay Iliev: Am pus deja bazele în ţări precum Bulgaria, Grecia şi România, care au un mare potenţial şi un mare interes pentru noi. În plus, avem în vedere pieţe neatinse care se confruntă cu o concurenţă minimă, cum ar fi Serbia, Albania, Macedonia, Bosnia şi Herţegovina şi Croaţia. Abordarea noastră inovatoare include integrarea unor instrumente bazate pe inteligenţă artificială, cum ar fi CloudIO, care îmbunătăţeşte semnificativ eficienţa în descrierea produselor şi optimizarea SEO pentru companii, reducând costurile şi economisind timp. Acest lucru se aliniază cu obiectivul nostru de a fi în fruntea peisajului în continuă evoluţie al comerţului electronic, oferind soluţii avansate şi transformatoare pentru clienţii noştri.

Rundă de finanţare, pentru atragerea de noi investitori

Reporter: Am văzut că, recent, aţi lansat o nouă rundă de finanţare, de atragere de noi investitori în platformă, rundă care se va finaliza în ultimul trimestru al anului viitor. De ce a fost necesară această nouă rundă de finanţare şi care este suma pe care doriţi să o atrageţi? Ce beneficii vor avea viitorii investitori în platforma dumneavoastră?

Nikolay Iliev: CloudCart se lansează într-o nouă rundă de finanţare prin intermediul SeedBlink, oferind investitorilor oportunitatea de a deveni parte din povestea noastră, cu posibilitatea de a investi începând de la 2500 de euro. Evaluată la 14 milioane de euro, CloudCart vizează o creştere substanţială, cu o cifră de afaceri preconizată de 25 de milioane de euro în următorii patru ani. Această rundă este o oportunitate unică pentru toţi cei care doresc şi sunt pasionaţi de comerţul electronic şi de tehnologia de ultimă generaţie să ni se alăture ca acţionari, contribuind şi beneficiind de modelul scalabil al CloudCart şi de abordarea inovatoare bazată pe inteligenţă artificială în sectorul comerţului electronic, aflat într-o continuă evoluţie.

Reporter: Care este situaţia companiei dumneavoastră când ne apropiem de finalul anului 2023?

Nikolay Iliev: Pe măsură ce 2023 se apropie de sfârşit, călătoria CloudCart în regiunea ECE, inclusiv în România, evidenţiază progresele semnificative în sectorul comerţului electronic. Deservind peste 1.600 de clienţi şi procesând 300 de milioane de euro în GMV, prezenţa în 7 ţări subliniază influenţa noastră în creştere. Platforma noastră se distinge prin oferirea de soluţii avansate, precum CloudCart Analytics, Marketing Suite, instrumente de inteligenţă artificială şi o gamă de servicii, de la procese inovatoare de checkout la opţiuni de reducere şi integrări extinse pentru plăţi, livrări şi gestionarea afacerilor. Această suită de caracteristici demonstrează angajamentul nostru de a oferi comercianţilor instrumente eficiente şi de ultimă generaţie pentru succesul pe piaţa digitală.

"Piaţa românească de eCommerce este plină de potenţial"

Reporter: Cum consideraţi că se prezintă piaţa e-commerce din ţara noastră? Ce ar trebui făcut pentru dinamizarea acesteia? Creşterea competenţelor digitale poate juca un rol important în această dinamizare?

Nikolay Iliev: Observ cu interes creşterea înfloritoare a pieţei de comerţ electronic din România, care a înregistrat o creştere remarcabilă şi aşteptări de creştere continuă în anii următori. Această tendinţă pozitivă plasează România pe un drum promiţător în peisajul comerţului digital.

Obiectivul nostru la CloudCart este de a valorifica acest impuls. Credem că îmbunătăţirea infrastructurii şi a competenţelor digitale este crucială pentru dinamizarea în continuare a pieţei. În calitate de companie, ne angajăm să contribuim la această creştere prin oferirea de soluţii avansate de comerţ electronic care valorifică cele mai noi tehnologii, prin încurajarea parteneriatelor care fac legătura între afacerile locale şi oportunităţile globale şi prin sprijinirea dezvoltării competenţelor de inteligenţă artificială, esenţiale în economia digitală de astăzi.

Piaţa românească de eCommerce este plină de potenţial, iar noi suntem încântaţi să facem parte din această poveste în evoluţie, stimulând inovaţia şi creşterea în acest sector dinamic.

Reporter: Ce rol va juca Inteligenţa Artificială în domeniul e-commerce? Va înlocui factorul uman total sau nu?

Nikolay Iliev: În domeniul comerţului electronic, inteligenţa artificială schimbă regulile jocului, îmbunătăţind eficienţa şi personalizând experienţa clienţilor. Rolul AI se extinde de la recomandări de produse la asistenţă pentru clienţi şi gestionarea stocurilor. La CloudCart, cel mai nou instrument al AI-ului nostru, CloudIO, exemplifică acest lucru prin automatizarea descrierilor de produse cu SEO, îmbunătăţind atât vizibilitatea, cât şi experienţa utilizatorului. Cu toate acestea, AI nu este un înlocuitor al factorului uman în eCommerce. În schimb, completează calităţile umane, cum ar fi creativitatea, şi economiseşte timp.

Reporter: Ce asigurări le oferiţi clienţilor/utilizatorilor din punct de vedere al protecţiei în faţa atacurilor cibernetice? V-aţi confruntat cu astfel de atacuri şi dacă da cum aţi răspuns la ele?

Nikolay Iliev: La CloudCart, acordăm o importanţă capitală securităţii. Platforma noastră este construită pe platforma Google Cloud Platform (GCP), extrem de sigură şi fiabilă, asigurând faptul că magazinele comercianţilor noştri sunt protejate prin criptarea datelor la cel mai înalt nivel şi prin măsuri de securitate avansate. Această infrastructură robustă, de încredere la nivel global, asigură faptul că site-urile de comerţ electronic ale clienţilor noştri sunt protejate împotriva ameninţărilor cibernetice şi sunt în mod constant operaţionale, chiar şi în perioadele de trafic maxim. Angajamentul nostru faţă de securitate este de nezdruncinat şi ne adaptăm continuu la cele mai recente progrese în materie de securitate pentru a le oferi clienţilor noştri un mediu de afaceri online sigur şi fiabil. Magazinele dumneavoastră vor fi întotdeauna bine protejate împotriva atacurilor şi vor fi în permanenţă "online", chiar şi în perioadele aglomerate!

Reporter: Care sunt provocările la care vă aşteptaţi anul viitor? Cum vor impacta măsurile fiscale viitorul exerciţiu financiar al companiei dumneavoastră?

Nikolay Iliev: Ne adaptăm în mod strategic la mediul fiscal în schimbare din România pentru a asigura o creştere continuă şi inovaţie în sectorul comerţului electronic. Ne concentrăm pe evoluţia platformei noastre pentru a fi mai intuitivă şi mai avansată, asigurându-ne că răspundem nevoilor dinamice ale comerţului online. Ne extindem prezenţa globală, îmbunătăţim localizarea şi construim parteneriate solide pentru a sprijini afacerile, de la dezvoltarea locală până la extinderea internaţională. Scopul nostru este de a stabili CloudCart ca un nume de top în comerţul electronic nu doar în ECE, oferind instrumente puternice şi uşor de utilizat pentru afaceri de toate dimensiunile.

Reporter: Vă mulţumim.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb