Notino a încheiat campania de Black Friday din acest an, iar comparativ cu anul trecut, veniturile Notino pentru perioada 18 noiembrie - 1 decembrie au crescut cu 29%, potrivit unui comunicat emis redacţiei. De asemenea, şi comenzile înregistrate în timpul campaniei de Black Friday au înregistrat un volum total de peste 3,5 milioane de comenzi.
Consumatorii au achiziţionat din magazinele online şi din cele fizice parfumuri, produse de îngrijire a tenului, a corpului, de make-up, dar şi multe alte categorii care au beneficiat de discounturi de până la 30%. Cele mai multe comenzi au fost înregistrate pe data de 29 noiembrie, mai exact un număr de 291.512. Pe întreaga durată a campaniei de Black Friday, la nivel european, s-a înregistrat un număr de 3.508.966 de comenzi, comparativ cu anul precedent, când au fost 2 milioane de comenzi.
Campania de anul acesta a atras interesul clienţilor Notino din toate cele 27 de ţări în care compania îşi desfăşoară activitatea. Creşterea cea mai mare a numărului de comenzi a fost înregistrată în Polonia, unde consumatorii au plasat un total de 556.620 de comenzi, în timp ce în România numărul de comenzi a ajuns la 262.730 în aceeaşi perioadă.
"Observăm un interes tot mai mare pentru Black Friday de la an la an, iar acest lucru s-a reflectat şi în 2024. Clienţii au putut să aleagă dintr-o gamă extinsă de produse de la branduri recunoscute internaţional, disponibile la preţuri atractive. Totodată, am remarcat o preferinţă crescută pentru utilizarea inovaţiilor tehnologice, cum ar fi oglinda virtuală sau Fragrance Finder, disponibile în aplicaţia Notino", a declarat Bartosz Kli¶, Chief Commercial Officer la Notino.
Pe durata campaniei de Black Friday, Notino a vândut, în medie, 7 produse pe secundă.
"Am expediat zilnic aproximativ 500.000 de produse, adică de aproape trei ori mai mult decât într-o zi obişnuită. În toată perioada de Black Friday am livrat un total de 12 milioane de produse. Anul acesta, ne bucurăm de o creştere semnificativă, iar nivelul ridicat de satisfacţie al clienţilor este reflectat şi în veniturile noastre", a adăugat Michal Vodak, Chief Marketing Officer la Notino.