NOUA CONDUCERE SCHIMBĂ MACAZUL PRO TV Aleksandras Cesnavicius: "În Pro TV nu există presiuni comerciale sau politice"

ANCUŢA STANCIU
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 26 august 2014

Aleksandras Cesnavicius: "În Pro TV nu există presiuni comerciale sau politice"

Christoph Mainusch, co-CEO al CME: "Suntem angajaţi 100% faţă de Pro TV"

În Pro TV nu există presiuni comerciale sau politice, oamenii sunt pur şi simplu lăsaţi să-şi facă treaba, fiind "focusaţi" pe "job"-ul pe care îl prestează, a declarat ieri Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV, la evenimentul de lansare a grilei de toamnă a postului, la Studiourile Media Pro.

Domnia sa a precizat: "Înainte să vin în România eram îngrijorat de cum vor arăta ştirile aici, dacă există întreaga libertate jurnalistică şi dacă oamenii sunt lăsaţi să-şi facă treaba cum trebuie. Am fost plăcut suprins să aflu că în Pro TV sunt respectate cele mai înalte valori in jurnalism, nu există presiuni comerciale sau politice, oamenii sunt pur şi simplu lăsaţi să-şi facă treaba, fiind focusaţi pe job-ul pe care îl prestează".

Declaraţia şefului Pro TV este cel puţin interesantă; este cunoscut faptul că televiziunile noastre suferă din punctul de vedere al independenţei jurnalistice şi al libertăţii de exprimare.

Este de notorietate faptul că, pe vremea fostului management, Pro TV era partizanul puterii, din cauza datoriilor pe care le avea către statul român, astfel că sărea din barcă-n barcă, ori de câte ori se schimba partidul de guvernământ.

Odată ce Guvernul îi scăpa de datorii, jurnaliştii de la Pro TV se lăudau că "gândesc liber".

Prezenţa la conferinţa de ieri a lui Christoph Mainusch, co-CEO al CME, compania mamă a Pro TV, a fost elementul supriză al evenimentului. Domnia sa a declarat: "Am venit la conducerea Pro TV în septembrie anul trecut, în calitate de co-CEO, alături de Michael Del Nin. Suntem în plin proces de construire a business-ului. Nu a fost chiar foarte uşor, dar ceea ce vreau să vă spun este că CME, ca proprietar, sprijină 100% Pro Tv şi acest grup. În ultimele luni a fost foarte mult zgomot. Mesajul nostru este că suntem angajaţi sută la sută faţă de Pro TV".

Christoph Mainusch a mai spus că, în primul semestru, Pro TV a fost cea mai mare sursă de profit a reţelei internaţionale de televiziuni deţinută de CME.

În ciuda informaţiilor apărute în presă privind procesul de restructurare prin care trece Pro TV, dar şi despre transferul mai multor directori sau vedete către alte televiziuni, Pro TV a avut în acest an cea mai mare cotă de piaţă, în prime time, din istoria măsurătorii moderne (25%), comparativ cu Antena 1 care a stagnat, arătat Cesnavicius .

Christoph Mainusch a adăugat: "După cum vedeţi, suntem provocaţi, competitia se trezeşte (n.r. audienţele din această vară înregistrate de Antena 1, dar şi transferul unor vedete de calibru din Pro TV). Pentru mine nu este o surpriză provocarea, ci că le-a luat atâta timp să ne provoace. Pro TV a fost mereu staţia numărul unu şi vom face orice este necesar ca să păstrăm această poziţie. Competiţia este un motor pentru calitate".

La rândul său, Aleksandras Cesnavicius a spus ieri: "Ambiţia noastră să rămânem în top nu se schimbă. Este doar o presiune mai mare, să rămânem unde suntem. Ca lider, cea mai mare greşeală ar fi să încetăm să inovăm. Încercăm să venim cu idei noi care nu există pe piaţă".

PRO TV a obţinut, în prima jumătate a acestui an, în prime time, pe segmentul publicului comercial, audienţe cu un rating mediu de 10,4 puncte şi o cotă de piaţă de 25%, în creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut cu 1,6 pp şi mai mare decât principalul competitor cu 75%, potrivit oficialilor companiei.

Postul a înregistrat la nivel naţional 9,7 puncte de rating şi 19,7% share, potrivit datelor prezentate în cadrul conferinţei de presă. De asemenea, tot în prime time, la nivelul publicului din mediul urban, PRO TV s-a situat pe primul loc, înregistrând 9,3 puncte de rating şi 18,7% share, conform datelor oferite de conducerea Pro TV.

Christoph Mainusch a mai spus că este prea devreme pentru detalii privind posibilii cumpărători ai activelor non core-business ale Pro TV - Pro FM, Studiourile de la Buftea - în condiţiile în care negocierile nu sunt în faza finală.

Grila de toamnă 2014

Emisiunea "Vocea României" va avea, în această toamnă, un decor spectaculos. Noua echipă de producţie a emisiunii împreună cu echipa de antrenori este alcătuită din Loredana, Smiley, Marius Moga si noul antrenor, Tudor Chirilă.

O a doua mare producţie cu care PRO TV a obţinut rezultate record în fiecare sezon, este MasterChef. Din toamnă, cel mai tare cooking show din România va avea trei Chefi noi: Patrizia Paglieri, Florin Scripcă (FOA) şi Adrian Hădean. Din 15 septembrie, MasterChef va fi difuzată de două ori pe săptamână.

După 5 sezoane cu audienţe record, serialul Las Fierbinţi revine, din 2 octombrie, cu două episoade, difuzate săptămânal. Emisiunea La Măruţă se mută din septembrie într-un nou platou, în centrul Capitalei, unde se află sediul Pro TV.

Pe prima poziţie se află şi cea mai urmărită emisiune de ştiri din România, Ştirile Pro TV de la ora 19:00, care au o cotă de piaţă de 26,6%, faţă de 15,5% principalul competitor - Antena 1.

Show-ul "Românii au talent" a început deja înscrierile pentru un nou sezon. Preselecţiile pentru sezonul 5 ce va fi difuzat în primăvara 2015, au loc în această toamnă în mai multe oraşe din ţară. Un nou proiect, Extreme Makeover - Home edition, va fi difuzat în fiecare miercuri în prime time. În această emisiune vor fi aduse în faţă poveşti pline ale unor familii care nu şi-ar putea permite să spere la o viaţă mai bună, dar care vor avea surpriza să-şi vadă casele transformate într-un cămin de vis.

De asemenea, Europa League, împreună cu meciurile din Cupa României fac parte din grila de programe de toamnă a televiziunii.

Fiecare duminică va aduce o premieră în casele românilor, producţii de top pe afişul cărora stau cele mai mari nume din industria cinematografică, precum Avatar (2009), Escape Plan (2013), RED 2 (2013), Riddick (2013) sau Legendele lui Hercule (2014).

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Una e sa fie asigurata finantarea de un mega-trust de presa american si alta e cand finantatorul e un parcalab local intemnitat. Diferenta asta se va vedea in timp.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb