Nu mai vrem simple vacanţe, ci experienţe

A.T.
Ziarul BURSA #Companii / 21 aprilie 2016

Nu mai vrem simple vacanţe, ci experienţe

Turiştii autohtoni au devenit din ce în ce mai pretenţioşi, încât nu mai doresc să cumpere o simplă vacanţă - cu tot ce implică ea din punct de vedere organizatoric, ci doresc să cumpere experienţe unice, conforme cu interesele lor, potrivit specialistului în turism şi managing partner al Qualis Travel, Alice Udrea.

Turismul tematic şi solicitările pentru oferte personalizate se regăsesc tot mai des în cerinţele românilor. Vacanţele încep să însemne mult mai mult decât rezervarea unui bilet de avion, cameră de hotel, maşină închiriată, bilete la anumite obiective turistice sau un tur ghidat, potrivit specialistului de turism.

"Turismul tematic are un rol educaţional şi cultural, dar în acelaşi timp reprezintă un mijloc inedit de petrecere a timpului liber, mulţi dintre turiştii români preferând să practice activităţi din zona lor de interes, hobby-uri şi chiar noi experienţe. Mulţi turişti aleg, în ultima perioadă, pachete de vacanţă pe yacht, tururi gastronomice de tipul food&wine, participare la diferite evenimente (show-uri, concerte, petreceri, evenimente sportive), practicarea sporturilor de care nu dispun acasă - cum ar fi canyoning, kayaking, kiteboarding, yachting, escalade, offroad etc, tururi istorice sau pe segmentul arta şi arhitectură, tururi pentru biciclişti, motociclişti etc.", declară Alice Udrea.

Reprezentanta Qualis Travel afirmă că în portofoliul său de clienţi se numără din ce în ce mai mulţi pasionaţi de maşini, de gastronomie, de vinuri şi chiar de vacanţe şi petreceri pe yacht. Aceştia au preferinţe aparte, îşi doresc să viziteze marile fabrici auto din Europa - cum ar fi fabrica şi muzeul Ferrari din Modena-Marenello sau BMW din Munchem; tururi şi degustări la cele mai renumite domenii şi crame din lume - cum ar fi cele din regiunea Champagne sau Tokaj.

"Standardele românilor în materie de turism au crescut în ultima perioadă, aceştia dorind informaţii cât mai detaliate, încă de la început, cu privire la reputaţia locaţiei de cazare, cerându-ne o listă de review-uri, informaţii despre traseu şi durata lui, despre activităţile conforme cu interesele lor declarate, sugestii de restaurante, un meniu în funcţie de preferinţe, lista cu obiective turistice de vizitat şi chiar rezervarea de bilete pentru acele obiective. S-a creat o adevărată cultură a turismului printre români şi turismul tematic este la mare căutare începând cu 2016", precizează managing partnerul agenţiei de turism.

Alice Udrea este de părere că specialiştii de turism trebuie să fie mereu la curent cu marile evenimente la nivel mondial şi să aibă deja încheiate parteneriate cu organizatorii, pentru fiecare domeniu de interes sau hobby al clientului. Astfel, printr-un pachet de turism tematic, clientul dispune nu doar de organizarea de bază a vacanţei, ci şi de activităţi specifice unei anumite destinaţii, într-o anumită perioadă de timp.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb