Baza de clienţi a UPC România a scăzut cu 16.700 în primul trimestru, la circa 1,14 milioane, însă numărul abonamentelor a coborât cu numai 11.500, compania câştigând utilizatori pe toate serviciile cu excepţia televiziunii analog, potrivit unui comunicat transmis de companie. Numărul abonamentelor generatoare de venituri a coborât la 1.540.700 de unităţi, clienţii noi care au optat pentru pachete compuse din mai multe tipuri de servicii (video, internet, telefonie) atenuând impactul declinului numărului total de utilizatori.
Serviciile video, de cablu analog, cablu digital sau televiziunie prin satelit (DTH) au înregistrat aceeaşi scădere a numărului de utilizatori ca şi declinul numărului total de clienţi. Numărul de abonamente la cablu analog a scăzut cu peste 46.000, la 599.700, în timp ce serviciile de cablu digital au înregistrat o creştere de 20.600 de clienţi, la 304.500. Pe DTH, UPC a înregistrat o creştere de 8.900 a numărului de utilizatori, la 235.500.
Numărul abonaţilor la serviciile de internet oferite de companie a urcat cu 1.200, la 256.200, iar pe segmentul de telefonie compania a câştigat 4.000 de clienţi, ajungând la 144.800 de utilizatori.