Agenţia de training Cursuri Creative a înregistrat o nouă creştere a numărului de participanţi în cel de-al nouălea an de activitate. În 2019, numărul de participanţi la cursurile oferite de agenţie a crescut cu 20%, cele mai bine vândute training-uri fiind cele de comunicare. Printre cele mai căutate cursuri au fost cele de organizare de evenimente, copywriting şi marketing digital, susţinute cu o frecvenţă lunară de trainerii agenţiei, potrivit unui comunicat remis Redacţiei noastre,
Din totalul cursanţilor înscrişi în 2019, aproximativ 100 au participat la cursul de Planificarea şi organizarea evenimentelor. Ajuns la a 67-a ediţie în luna decembrie, acesta este şi ce mai vechi din portofoliul Cursuri Creative.
Bianca Preda, business manager în cadrul agenţiei şi trainerul programului a declarat: "Cursul de organizare de evenimente este primul din portofoliul agenţiei. De 9 ani susţinem cu succes acest training care a reuşit să se poziţioneze ca cel mai bine vândut curs din domeniul său de activitate. Pe lângă avantajul oferirii unei diplome acreditate, cursul este adaptat nevoilor de piaţă din acest moment. Accentul este pus pe realizarea bugetelor, atragerea de finanţări şi crearea unui concept care să vândă".
În topul preferinţelor persoanelor care au interacţionat cu agenţia sunt cursurile de "Iniţere în copywriting", "Marketing digital" şi "Social media optimization". De regulă, oferite ca pachet de competenţe integrate în mediul digital, acestea au dus la o retenţie crescută a participanţilor şi la creşterea performanţelor fiecărui curs în parte. La finalul a peste 40 de ore de curs, participanţii au o perspectivă strategică a mediului digital şi cunosc, în detaliu, modul în care poate fi optimizată prezenţa online a unui brand.
Portofoliul corporate al agenţiei s-a diversificat anul acesta cu o serie de cursuri in house livrate pentru companii româneşti şi multinaţionale. Cele mai multe cursuri personalizate au fost în domeniul vânzărilor şi comunicării online.
În 2019, Cursuri Creative a adăugat în portofoliul său programe noi de formare, precum "Iniţiere în Wordpress" sau "Recrutare strategică". Ambele au venit ca răspuns la nevoile pieţei şi ca o completare a informaţiilor dobândite pe parcursul trainingurilor anterioare. Extinderea portofoliului va rămâne o prioritate a Cursuri Creative şi în 2020, conform comunicatului citat,