Cu doar puţin timp în urmă, Air France, KLM, Delta şi Virgin Atlantic au anunţat semnarea unui nou parteneriat, oferind astfel o selecţie mai largă de rute şi progame extinse de fidelizare pasagerilor care călătoresc între Europa, Marea Britanie şi America de Nord, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Potrivit sursei citate, noua alianţă oferă clienţilor orare de zbor mai convenabile, flexibilitatea de a rezerva zboruri şi a face check-in pe oricare dintre cei patru transportatori prin intermediul aplicaţiilor mobile, site-urilor web sau agenţiilor de turism.
Totodată, oferă şi promisiunea comună a unor experienţe premium de călătorie, oportunităţi multiple de divertisment la bord, servicii şi produse premiate la nivel internaţional, program comun de fidelizare indiferent de compania aeriană cu care aleg să efectueze zborurile trans-Altantice.
Alte avantaje rezultate în urma acestui parteneriat pot fi considerate şi cele 238 de conexiuni cu oraşe din America de Nord, 98 în Europa continentală şi 16 în Marea Britanie sau gama de 110 rute trans-Atlantice care operează non-stop.
Shai Weiss, CEO Virgin Atlantic, declară: " "Clienţii sunt principalii beneficiari ai alianţei noastre cu Delta, Air France şi KLM, întrucât aceştia pot beneficia acum de conexiuni variate şi mult mai convenabile, o selecţie largă de zboruri, orare de zbor sincronizate astfel încât să se reducă perioadele de escală şi a se petrece strict perioada optimă în aeroportul de legătură, precum şi servicii îmbunătăţite şi beneficii extinse de fidelizare".
CEO-ul Delta, Ed Bastian, a ţinut să menţioneze "Parteneriatul nostru extins este un pas important înainte pentru toate companiile aeriene implicate, oferindu-se o fiabilitate mai mare, beneficii de călătorie de top şi serviciile de vârf pe care clienţii noştri le merită. Lansarea de astăzi aduce colaborarea noastră istorică, de lungă durată, la un nou nivel, şi ne ajută să ne diferenţiem mai uşor de restul industriei."