Tuborg Royal Export, cîştigătoarea Argintului la Effie Awards 2005, categoria băuturi alcoolice, revine începînd din 8 aprilie cu o nouă campanie de print semnată de Graffiti BBDO.
Bogdan Mirică, Group Creative Director Graffiti BBDO, a declarat: "Sloganul deja consacrat < Arată ce poţi > capătă noi valenţe în campania de print 2005: este mai agresiv, mai cos-mopolit, mai subtil şi mai < incorect politic > în sensul bun al cuvîntului. Şi asta pentru că cele 6 (deocamdată) machete de presă şi-au propus să evidenţieze foarte clar diferenţa dintre lumea Tuborg Royal Export (TREx) şi lumea < celorlalţi >. Sub imaginea aparent inofensivă a unei reclame comparative se ascunde o declaraţie de independenţă şi inteligenţă". Tuborg Royal Export a obţinut Silver Award la Effie 2005, fiind berea cu cea mai înaltă distincţie în categorie. Campania premiată a fost cea de lansare, intitulată "Senzaţia puterii", incluzînd TV, presă scrisă şi PR. Strategia campaniei a pornit de la caracteristicile produsului - bere tare cu gust special - care au conturat poziţionarea Tuborg Royal Export: impact puternic şi consumatori nonconformişti. Analiza targetului a adăugat acestei poziţionări valori ca autenticitate, putere, umor şi inteligenţă.
Marca internaţională Tuborg Royal Export face parte din portofoliul de mărci premium under licence ale companiei United Romanian Breweries şi este o bere specială, cu o concentraţie de alcool de 7,2%.
Lansarea Tuborg Royal Export a avut două obiective strategice importante, ambele atinse în decursul anului trecut. Primul obiectiv a urmărit întărirea poziţiei brandului Turborg în segmentul premium under licence, segment în care este lider. Cel de-al doilea obiectiv strategic a constat în obţinerea primei poziţii în segmentul berilor speciale, pe care de altfel l-a evidenţiat, crescîndu-i valoarea şi relevanţa.