MOL România Petroleum Products, parte din Grupul MOL, principala companie integrată de petrol şi gaze din Europa Centrală şi Răsăriteană, a încredinţat contul său de relaţii publice agenţiei Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucharest în urma unei licitaţii la care au participat 11 agenţii de comunicare româneşti.
Ogilvy PR va oferi companiei servicii de consultanţă specifice colaborării pe termen lung - managementul reputaţiei şi managementul situaţiilor de criză, asistenţă în activităţile de comunicare externă şi coordonarea activităţilor de relaţionare cu mass-media. "Procedura de selecţie a agenţiei de PR a fost una foarte riguroasă, şi dintre toate agenţiile, Ogilvy PR a demonstrat că înţelege piaţa pe care activăm şi nevoile noastre de comunicare. În plus, am fost cuceriţi de entuziasmul lor şi de pasiunea pe care o pun în tot ceea ce fac", a declarat Cătălina Roman, PR Coordinator MOL România Petroleum Products.
Fondată în 1999, Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucureşti este singura subsidiară din România a unei companii internaţionale specializate în domeniul relaţiilor publice cu peste 60 de filiale în America de Nord, Europa, Africa, Asia şi Australia. La nivel mondial, reţeaua Ogilvy Public Relations Worldwide aparţine grupului WPP.
MOL România activează în ţara noastră din 1995 şi a investit aproximativ 150 de milioane de euro în reţeaua sa de benzinării, care numără peste 100 de staţii proprii în întreaga ţară. MOL România face parte din Grupul MOL, principala companie integrată de petrol şi gaze din Europa Centrală şi Răsăriteană. Împreună cu Slovnaft a.s., partene-rul său din Slovacia, şi INA, partene-rul din Croaţia, Grupul deţine peste 1000 de benzinării în unsprezece ţări din regiune.