Innoship şi OLX fac echipă pentru a îmbunătăţi experienţa de livrare a comenzilor pentru utilizatorii platformei OLX, conform unui comunicat de presă. Parteneriatul vizează mai multe pieţe din Europa, precum România, Bulgaria şi Portugalia.
"La OLX, căutăm mereu cea mai bună modalitate de a aduce valoare clienţilor. Iar Innoship vine cu inovaţie, agilitate şi tehnologie de ultimă generaţie, ceea ce ne ajută ȋn obiectivele noastre. Proactivitatea echipei, implementarea facilă a serviciilor, precum şi calitatea acestora ne-au dovedit că va fi un parteneriat de durată, nu numai pentru OLX România, ci şi pentru operaţiunile noastre din Bulgaria şi Portugalia", spune Radu Ştefan, Product Manager în cadrul OLX.
La rândul său, Innoship urmăreşte oportunităţi de dezvoltare în Europa, în timp ce îşi continuă creşterea exponenţială în România şi în regiune. Clienţii platformei Innoship, comercianţii online, pot accesa acum peste 65 de curieri locali şi internaţionali din 15 ţări, pentru a cuceri noi pieţe. Innoship este cel mai mare agregator pentru opţiuni de livrare din România şi ţinteşte poziţia de lider ȋn Europa.
"Expansiunea internaţională a fost întotdeauna printre priorităţile noastre şi suntem mândri să facem paşi decisivi în această direcţie, având alături un partener atât de dinamic precum OLX. Ambele organizaţii împărtăşesc aceeaşi viziune, de a crea cea mai bună experienţă pentru clienţi, prin inovaţie şi servicii de calitate. Aşteptăm cu nerăbdare să continuăm planurile de extindere la nivel european şi rămânem fideli obiectivelor noastre de creştere, aici, în România", explică Dan Ungureanu, Head of Business Development şi co-fondator Innoship.
Cu ajutorul Innoship, OLX va beneficia de eficientizarea procesului de onboarding al curierilor, în orice piaţă, dar şi de vizibilitate în timp real pe parcursul întregului proces de livrare.
În plus, parteneriatul face posibile monitorizarea şi raportarea mai multor indicatori de performanţă privind livrările într-un singur dashboard centralizat, precum şi accesul instantaneu la o multitudine de puncte de preluare şi predare care anterior nu erau disponibile pentru utilizatorii platformei.
Innoship îi ajută pe comercianţi să îşi gestioneze livrările într-un singur loc, automatizând fiecare pas al procesului de livrare. Cu o singură integrare, Innoship permite comercianţilor să ofere pentru clienţii lor mai multe opţiuni de livrare, să reducă atât costurile, cât şi rata de retur.
Prin soluţia Innoship, retailerii oferă clienţilor acces la statusul comenzilor lor, în timp real, creând propriul lor sistem de notificări prin e-mail sau SMS. Algoritmii avansaţi ai platformei analizează performanţa diferitelor firme de curierat dintr-o anumită zonă geografică şi selectează automat curierul potrivit pentru fiecare livrare, pe baza criteriilor retailerului. Având toate informaţiile într-un dashboard, comercianţii pot să analizeze performanţa curierilor şi să ia decizii informate.