Grupul OMV ia în considerare vânzarea diviziei comerciale şi de retail din Croaţia şi Bosnia-Herţegovina, acest lucru implicând retragerea completă de pe ambele pieţe, se arată într-un comunicat al OMV. Potrivit acestuia, este un pas important în implementarea strategiei OMV: reducerea ponderii diviziei de Rafinare şi Marketing în portofoliul total, informează HotNews.ro.
"Strategia OMV vizează îmbunătăţirea şi simplificarea portofoliului companiei. Acest lucru presupune schimbarea treptată a portofoliului dinspre segmentul Rafinare şi Marketing către Explorare şi Producţie şi Gaze Naturale şi Energie. În acest sens, filiala OMV din Turcia, OMV Petrol Ofisi, a vândut deja 52% din acţiunile deţinute la compania cipriotă Kibris Turk Petrolleri Limited Sirketi la sfârşitul lui noiembrie 2011", susţine OMV.
Compania arată că va pune în continuare accent pe segmentul comercial şi de retail pe pieţele cu aprovizionare integrată. "Croaţia şi Bosnia-Herţegovina nu corespund în mod optim lanţului de aprovizionare OMV, prin urmare este luată în considerare posibilitatea vânzării celor două filiale".