Orange Business Services a câştigat premiile pentru "Cel Mai Bun Operator Global" şi "Cel Mai Bun Management de Proiect" în cadrul dineului anual de gală organizat pe data de 28 noiembrie, la hotelul Hilton din Londra, cu ocazia Premiilor Mondiale pentru Comunicaţii 2007.
În finală au ajuns 46 de operatori din aproape 200 de companii înscrise. Premiile reprezintă o recunoaştere a realizărilor remarcabile şi dezvoltărilor de pe piaţa globală a industriei telecomunicaţiilor. Orange Business Services a fost nominalizată de şapte ori la cele 12 categorii de premii.
Pentru al doilea an consecutiv, Orange Business Services a obţinut distincţia de "Cel Mai Bun Operator Global". Acest premiu arată că Orange Business Services oferă nu doar acoperirea inegalabilă a unei reţele internaţionale, ci şi securitate, simplitate şi flexibilitate. Prin abordarea sa consultativă, Orange Business Services este un consilier de încredere a mii de companii multinaţionale, ajutându-le să utilizeze comunicarea şi tehnologia ca instrumente în căutarea succesului global.
Orange Business Services o obţinut recunoaştere şi pentru "Cel Mai Bun Management de Proiect". Acest premiu a avut la bază conceperea şi implementarea, în opt luni, a întregii infrastructuri globale de IT şi comunicaţii pentru Fox-Pitt, Kelton, o bancă de investiţii parte a unui grup de instituţii financiare cu o poziţie de top la nivel mondial. Orange Business Services a oferit o soluţie completă, de reţele WAN până la telefonie IP şi securitate, introducând, totodată, serviciul Business Everywhere, care permite angajaţilor să aibă acces de la distanţă la sistemele securizate ale băncii, prin orice conexiune fixă sau mobilă.
Juriul de la Premiile Mondiale pentru Comunicaţii a remarcat faptul că Orange Business Services are "planuri de creştere puternice şi bine definite în fiecare regiune a lumii, adaptate fiecărei regiuni şi fiecărui sector" şi un portofoliu bogat de clienţi care vin în sprijinul nominalizării.
"Este cu adevărat o onoare să câştigăm premiile prestigioase pentru "Cel Mai Bun Operator Global" şi "Cel Mai Bun Management de Proiect", a afirmat Barbara Dalibard, vice-preşedinte executiv al Orange Business Services. "Înţelegem că principalele cerinţe pentru companii, în ceea ce priveşte comunicarea, sunt serviciile integrate şi convergente, care sporesc competitivitatea şi permit companiilor să-şi atinga obiectivele, fie ele financiare, de mediu sau de reglementare. Sperăm că aceste premii demonstrează modul în care suntem lideri în industrie în această privinţă."
despre Orange
Orange este marca cheie a France Telecom, unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicaţii din lume. France Telecom are peste 167 de milioane de clienţi pe 5 continente începând la 30 septembrie 2007, din care două treimi sunt clienţi Orange. Grupul a înregistrat vânzări consolidate de 51,7 miliarde de euro în 2006 şi 39,4 miliarde de euro în primele nouă luni al anului 2007. La data de 30 septembrie 2007, grupul avea 106,9 milioane de clienţi de servicii de telefonie mobilă şi 11,4 milioane de clienţi de servicii Internet în bandă largă (ADSL).
Lansat în iunie 2005, programul NExT (New Experience în Telecommunications - Experienţa Nouă în Telecomunicaţii) va permite Grupului să-şi continue transformarea ca un operator integrat şi să facă din compania France Telecom un punct de referinţă în ceea priveşte noile servicii de telecomunicaţii în Europa. În 2006, Orange a devenit singura marcă a Grupului pentru servicii de Internet, televiziune şi comunicaţii mobile în majoritatea ţărilor în care compania este prezentă, iar Orange Business Services este denumirea serviciilor oferite companiilor din întreaga lume. France Telecom este al treilea mare operator de telefonie mobilă şi cel mai mare furnizor de servicii Internet în bandă largă din Europa şi unul dintre liderii mondiali în furnizarea serviciilor de telecomunicaţii companiilor multinaţionale.
despre Orange Romania
Orange este lider de piaţă în România cu 9,310 milioane de clienţi la sfârşitul lunii septembrie 2007 şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume.
La sfârşitul lunii septembrie 2007, Orange România a avut venituri de 326 milioane de euro, în creştere cu 24,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienţi, Orange a dezvoltat o largă reţea de magazine proprii ce cuprinde în prezent 61 de locaţii în toată ţara.
Orange România oferă o gamă largă de servicii de comunicaţii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, 3G+, HSUPA, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din România care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzând Live-TV.
Orange România se remarcă prin cea mai largă acoperire a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfăşoară într-o manieră responsabilă.