Prin raportul de Responsabilitate Socială, lansat în urmă cu doi ani şi emis de curînd de Orange România, compania îşi ia angajamentul pentru creşterea accesului oamenilor la servicii de comunicaţii, în special pentru furnizarea Serviciului Universal. În susţinerea acestui serviciu, Orange a fost primul operator de telefonie mobilă care a implementat telecentre în localităţi izolate din România.
În raportul de Responsabilitate Socială, Orange Romania are ca obiectiv de bază o comunicare deschisă şi transparentă a performanţelor, respectarea standardelor de etică în afaceri, apropierea de comunitate sau menţinerea unui dialog deschis cu toţi partenerii. Raportul mai menţionează şi implicarea companiei Orange în dezvoltarea profesională a studenţilor prin oferirea unor programe de training şi a proiectelor educaţionale pentru copii cu deficienţe de vedere şi auz în scopul integrării acestora în societate.
Richard Moat, Chief Executive Officer Orange România, spune: "Credem că Orange poate avea un impact pozitiv semnificativ în dezvoltarea comunităţii şi de aceea compania a luat în serios această responsabilitate. Avem peste 2000 de angajaţi, am investit pîna în prezent în România peste 1 miliard de dolari şi am dezvoltat relaţii de afaceri cu mulţi parteneri, relaţii bazate pe incredere şi onestitate. La acestea se adaugă şi diversele iniţiative susţinute de Orange în domeniul social, educaţional sau al comunicării. Toate acestea înseamnă responsabilitate socială corporativă care aduce beneficii nu numai comunităţii în care ne desfăşurăm actvitatea, ci şi Orange."