Orange România a investit, anul acesta, aproape cinci milioane de euro în extinderea reţelei de distribuţie, prin deschiderea unor noi magazine proprii şi susţinerea partenerilor în oraşe şi în zonele rurale, potrivit informaţiilor emise ieri de companie, citate de NewsIn.
"În acest an am investit aproape cinci milioane de euro în extinderea reţelei de distribuţie Orange, prin deschiderea unor noi magazine proprii şi susţinerea partenerilor în oraşe şi în zonele rurale. Anul viitor vom continua să ne urmăm strategia de dezvoltare a reţelei de distribuţie, prin deschiderea de noi Orange shop-uri şi susţinerea partenerilor în extinderea teritorială a propriilor reţele de magazine", a declarat Sales & Distribution Director Orange România, Florin Popa.
De asemenea, Orange România îşi confirmă obiectivul de a încheia anul 2008 cu peste 100 de magazine în reţeaua proprie de distribuţie, odată cu deschiderea unui nou Orange Shop în Timişoara, acesta devenind al 101-lea magazin propriu Orange şi totodată cel de-al patrulea deschis în Timişoara.
Investiţiile cumulate ale Orange în România în perioada 1997-2008 au depăşit 1,6 miliarde de euro, dintre care aproximativ 200 de milioane au fost investiţi anul acesta în extinderea şi densificarea reţelei de telecomunicaţii, în dezvoltarea reţelei de distribuţie a serviciilor Orange şi în lansarea de noi produse şi servicii, printre care şi iPhone 3G.