Operatorul de telefonie mobilă Orange România a înregis-trat, la mijlocul lunii ianuarie, cinci milioane de clienţi, în creştere cu peste 600.000 de clienţi faţă de finele lunii septembrie 2004, informează un comunicat al companiei. "Prin promovarea valorilor mărcii Orange şi încorporarea acestora în tot ceea ce dezvoltăm, Orange a cîştigat loialitatea clienţilor şi a reuşit să răspundă necesităţilor de comunicare ale acestora", a declarat directorul executiv Orange România, Richard Moat. Veniturile Orange Ro-mâ-nia estimate de conducerea companiei pentru întreg anul 2004 se ridică la un nivel de 772 milioane dolari, iar profitul calculat înainte de scăderea do-bînzilor, taxelor, a deprecierilor şi amortizărilor - EBITDA la 400 milioane dolari.
Investiţiile cumulate realizate de operatorul de telefonie mobilă au atins pînă la sfîrşitul anului peste 900 milioane dolari. Grupul Orange are la nivel global peste 52,2 milioane de abonaţi, în creştere cu 11,2 la sută faţă de perioada similară a anului 2003 (47 milioane), cei mai mulţi fiind în Franţa (peste 20 milioane) şi Marea Britanie (13,8 milioane). În prezent, Orange operează în 19 ţări din întreaga lume.