Veniturile Orange Romania au crescut în intervalul octombrie-decembrie 2016 cu 3,8% faţă de perioada similară a anului trecut, la 259,7 milioane euro, înregistrând o evoluţie ascendendentă pentru al şaptelea trimestru consecutiv, susţinută de extinderea bazei de abonaţi, care a depăşit pragul de 5 milioane de clienţi.
Potrivit unui comunicat de presă transmis Redacţiei, cifra de afaceri pe întregul an 2016 a companiei Orange România a ajuns la 986,8 milioane de euro.
La 31 decembrie 2016, Orange România avea 10,388 milioane clienţi, în creştere cu 213.000 faţă de trimestrul precedent.
Cifra de afaceri pe întregul an 2016 a companiei Orange România a ajuns la 986,8 milioane de euro.
În 2016, Orange a devenit şi furnizor de servicii fixe în zona urbană, completând portofoliul existent de servicii de voce şi internet mobil, televiziune prin satelit şi internet fix prin tehnologia 4G cu servicii fixe de internet de mare viteză prin fibră şi televiziune prin cablu.
Serviciile de televiziune prin satelit şi cablu, Orange Home TV, au înregistrat în total 333.000 de abonaţi, cu o creştere de 20,9% în trimestrul al patrulea din 2016 comparativ cu perioada similară a anului anterior.
Numărul de descărcări şi actualizări ale Orange TV Go, aplicaţia care oferă acces la o gamă variată de conţinut, direct pe telefon sau pe tabletă, a depăşit pragul de 2 milioane la final de decembrie, în creştere cu 31% faţă de anul anterior.
Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go aproape s-a dublat în ultimul trimestru din 2016 faţă de aceeaşi perioadă din 2015.
La final de 2016, Orange a ajuns să deţină cea mai extinsă reţea 4G din România, acoperind 97% din populaţia urbană şi 80% din populaţia totală a ţării.
La 31 decembrie, numărul de clienţi 4G ajungea la peste 2,2 milioane, număr dublu faţă de finalul anului 2015.
De asemenea, ca urmare a extinderii reţelei şi a dezvoltării portofoliului şi ofertei de telefoane smart, traficul de internet mobil s-a dublat în 2016 vs 2015, iar traficul 4G a crescut de patru ori.
"2016 a fost un an al creşterii şi al inovaţiei pentru Orange, într-un context de piaţă plin de provocări. Am fost atenţi la nevoile clienţilor noştri, care îşi doresc conectivitate neîntreruptă, mobilitate şi simplitate. Pentru a le oferi cele mai bune servicii şi o experienţă de client de neegalat şi în 2017, ne vom concentra pe oferirea de servicii complete de comunicare, conectivitate sporită, susţinută de o reţea performantă 4G, oferte avantajoase pentru client şi soluţii TIC integrate pentru afaceri" a declarat directorul general al Orange România, Liudmila Climoc.