ARBOmedia a fost aleasă regia de publicitate a sistemului InStoreTV deţinut de Monopoly Media. Conceptul de InStoreTV, dezvoltat de mai multe decenii în statele occidentale, presupune difuzarea mesajelor publicitare în spaţii publice prin intermediul unor ecrane special amplasate. Prin specificul său, InStoreTV îmbină principiile televiziunii clasice cu vizionarea programelor în spaţiile publice, între care pe primele locuri se află spaţiile comerciale.
Demarat în urmă cu un an, proiectul InStoeTV a ajuns să fie prezent în cele mai importante reţele de retail şi cash&carry. Sistemul este recepţionat în acest moment în reţelele Metro, Billa, Carrefour, Cora, Sensiblu şi în Plazza România şi City Mall. "Am încredere că parteneriatul nostru cu ARBOmedia ne va conduce într-o nouă etapă care va permite o dezvoltare accelerată a sistemului nostru alături de reţelele comerciale în care sîntem prezenţi. Sînt convins că împreună cu ARBOmedia vom oferi clienţilor motive serioase pentru a le creşte încrederea în serviciile pe care le oferim", a declarat Gabriel Faflei - managing director MonopolyMedia.
InStoreTV preia reţeta clasică a difuzării de programe TV, dar o adaptează la spaţiile publice în care se recepţionează.
Repetitivitatea programului, în care sînt incluse ştiri şi informaţii utilitare, respectă comportamentul consumatorilor aflaţi în spaţiile publice şi care, astfel, au ocazia de a viziona programe de divertisment şi mesaje publicitare. Sistemul oferă avantajul că, respectînd tendinţa modernă a pieţei de media de a urmări consumatorul pînă în momentul în care acesta ia decizia de a achiziţiona un produs, poate difuza mesaje publicitare particularizate chiar şi pentru anumite sectoare din interiorul hypermarket-urilor.