Programul de pregătire antreprenorială School for Startups, dezvoltat în România de Fundaţia Post-Privatizare, a încheiat azi un parteneriat cu Google România în urma căruia participanţii vor primi consultanţă pentru utilizarea optimă a diverselor servicii şi soluţii de business ale companiei, precum Google Adwords, potrivit unui comunicat de presă.
Péter Barta, Director Executiv Fundaţia Post-Privatizare, a afirmat: "Internetul a devenit o necesitate în derularea oricărei afaceri, indiferent de dimensiunea acesteia. Într-o lume globalizată, antreprenorii nu pot face abstracţie de instrumentele existente, mai ales în momentul în care afacerea lor beneficiază de o expunere globală datorită acestora. De aceea, ne bucurăm de faptul că echipa Google susţine programul School for Startups România, atât prin prisma acoperirii sale mondiale, cât şi a serviciilor pe care acesta le pune la dispoziţia oamenilor de afaceri. Este un pas important care va ajuta participanţii la programul nostru să înţeleagă şi să îşi conducă mai bine afacerile."
Dan Bulucea, Country Manager, Google, România, a declarat: "Ne bucurăm mult de stabilirea acestui parteneriat. School for Startups este un program de succes, care pregăteşte antreprenori ce vor deschide şi vor conduce noi afaceri. Noi vrem să ajutăm aceşti antreprenori să înţeleagă oportunitatea pe care le-o deschide Internetul, modul cum îşi vor putea promova eficient produsele şi serviciile oferite sau cum vor putea identifica potenţialii clienţi într-un mod sigur şi măsurabil, cu un impact direct în succesul propriului business.""