Bancpost şi TransFonD pun la dispoziţia clienţilor corporate, începând de azi, un nou serviciu de eficientizare a activităţilor interne menit să le canalizeze eforturile către zona business şi să aducă economii din punct de vedere al costurilor generate în procesul de emitere a facturilor. Prin acest parteneriat, clienţii Bancpost au acces la serviciul de facturare electronică prin care se asigură emiterea facturilor, arhivarea lor şi, respectiv, livrarea/transmiterea acestora integral în mediu electronic, arată un comunicat transmis redacţiei.
"Am extins colaborarea cu TransFonD pe o nouă direcţie, aceea a facturării electronice, din dorinţa de a le oferi clienţilor corporate încă un serviciu care să le vină în ajutor în activitatea curentă. Bancpost este un partener pentru clienţii săi şi încearcă mereu să le ofere cele mai bune soluţii pentru activitatea lor. Avantajele imediate pe care modelul propus le aduce companiilor sunt costurile reduse şi optimizarea proceselor interne", a declarat Elisabeta Breazu, Director Executiv Divizia Servicii Tranzacţii Globale din cadrul Bancpost.
"e-Factur@ pune bazele pentru dezvoltarea facilităţii de reconciliere a facturilor emise cu plăţile încasate, care constituie, în cadrul SEPA, al doilea serviciu cu valoare adaugată legat de plăţi, considerat de importanţă majoră pentru societăţile comerciale din Uniunea Europeană", a declarat Răzvan Faer, şeful Departamentului Strategie şi Marketing din TransFonD.