Profitshare şi Banca Transilvania au încheiat un parteneriat prin care BT beneficiază de un program de marketing afiliat în cadrul Profitshare, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Totodată, banca lansează un concurs pentru afiliaţi, care se desfăşoară până la finalul lunii august.
Marketingul afiliat este un mod de promovare online, bazat pe performanţă, prin intermediul căruia este plătit comision exclusiv pentru rezultatele livrate de afiliaţii care realizează promovarea online, potrivit comunicării.
"De exemplu, pentru promovarea creditului de nevoi personale fără garanţii, Practic BT, care se concretizează într-un lead aprobat de Banca Transilvania, afiliaţii Profitshare primesc un comision atractiv", se mai arată în comunicare.
Lansată în 2009, Profitshare este o reţea de afiliere. Până în prezent, prin Profitshare au fost livrate vânzări de peste 325 milioane de lei pentru peste 100 de clienţi printre care eMAG, Flanco, Libris, ZorileStore, TinaR, Zonga, Kurtmann, Leonardo, Yellow Store şi Boutique Mall. Profitshare este un serviciu deţinut şi operat de către compania Conversion Marketing.