VTEX anunţă parteneriatul de succes cu myGeisha.ro, obţinând vânzări online de 7 ori mai mari după migrarea pe VTEX, arată un comunicat de presă remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, clienţii my Geisha, brand de parfumuri şi produse cosmetice prezent în 13 ţări cu peste 58 de magazine, se pot bucura acum de o versiune nouă a magazinului online, cu o identitate vizuală actualizată şi funcţionalităţi noi pentru cumpărături convenabile şi personalizate.
Sub conceptul creativ #WhatsYourConfidencePower, my Geisha a sărbătorit relansarea magazinului online în luna septembrie. Clienţii care preferă cumpărăturile online s-au bucurat de reduceri de 20% la sute de produse şi livrare gratuită în perioada 16-18 septembrie, campania de relansare aducând o creştere spectaculoasă a numărului de comenzi. Interesul clienţilor a fost confirmat şi de valoarea coşului de cumpărături, înregistrând o creştere de 14% a valorii medii a bonului fiscal. În topul celor mai bine vândute produse în campania de relansare au fost articolele din categoria de parfumerie, precum Oud, Sheikh, Musk, Ladies First, Carnal Rose, Sakura, Rose Poudre, dar şi produse de skincare şi bodycare.
"În toate etapele migrării platformei am avut suportul şi susţinerea echipei VTEX, astfel încât să realizăm cu succes migrarea tuturor datelor, dar şi integrarea cu toate serviciile şi sistemele pe care le utilizam deja. Cred că acest lucru a fost provocarea cea mai mare, integrarea de soluţii multiple şi sincronizarea a trei sisteme diferite într-un singur ecosistem, zona de ERP, fiind şi partea cea mai complexă şi cu cele mai mari provocări atunci când vorbim despre fluxuri de comandă. De aceea, parteneriatul cu VTEX a contat foarte mult pentru noi, pentru că ştim că ne putem baza pe o echipă cu expertiză în ecommerce la cel mai înalt nivel", a declarat Denisa Tănase, CEO my Geisha.
Noua versiune a magazinului online my Geisha oferă acum clienţilor şi posibilitatea de a împărtăşi experienţa oferită de brandul lor favorit cu prietenii lor, printr-un sistem de recomandare, prin care pot acumula puncte şi alte beneficii. De asemenea, odată cu migrarea pe platforma VTEX, my Geisha a beneficiat de ecosistemul de parteneri ai companiei, fiind posibilă implementarea soluţiei de integrare a livrărilor Innoship şi nu numai. Acum, clienţii my Geisha beneficiază de livrări mai rapide şi de informaţii în timp real cu privire la statusul acestora, se precizează în comunicat.
"Suntem încântaţi că my Geisha a ales VTEX pentru dezvoltarea şi îmbunătăţirea magazinului online. Cu ajutorul funcţiilor şi capabilităţilor platformei noastre, magazinul online a reuşit să-şi atingă obiectivele şi să-şi servească mai bine consumatorii, confirmând acest lucru cu rezultatele obţinute în campania de Black Friday", a menţionat Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX.