PayPo continuă expansiunea în România şi stabileşte un parteneriat strategic cu LPP Group în România

R.S.
Miscellanea / 14 aprilie

PayPo, Raul Durma

PayPo, Raul Durma

PayPo continuă expansiunea în România printr-un parteneriat strategic cu LPP Group, unul dintre cei mai importanţi retaileri de modă din Europa. Datorită acestei colaborări, clienţii magazinelor Sinsay, Reserved, Mohito, House şi Cropp pot beneficia de flexibilitatea serviciului 'Plăteşte în 30 de zile' oferit de PayPo, având posibilitatea de a face cumpărături astăzi şi de a achita ulterior, fără costuri suplimentare, conform unui comunicat transmis redacţiei.

PayPo - o nouă eră a cumpărăturilor flexibile

În ritmul alert al vieţii contemporane, consumatorii se aşteaptă ca lucrurile să se întâmple instant şi fără complicaţii. Indiferent că vorbim despre un articol vestimentar, un gadget sau un accesoriu, dorinţa de a obţine ceea ce îşi doresc cât mai curând posibil devine prioritară. Această orientare către rapiditate şi flexibilitate a determinat apariţia unor soluţii de plată care să se alinieze perfect stilului de viaţă modern. Cu peste 360 de milioane de utilizatori la nivel global, BNPL a devenit o alternativă preferată în faţa metodelor tradiţionale de plată, fiind adoptată în special de generaţia Z şi Millennials, care pun preţ pe accesibilitate şi simplitate în procesul de cumpărare.

În România, peste 30% dintre consumatori sunt interesaţi de soluţii de plată care le oferă mai multă libertate financiară, iar PayPo vine să răspundă exact acestei nevoi, poziţionându-se ca partener de încredere pentru cumpărători şi retaileri deopotrivă. Prin integrarea PayPo în procesul de checkout al magazinelor LPP, experienţa de cumpărături devine mai simplă şi mai confortabilă. Clienţii pot achiziţiona produsele dorite, fără presiunea unei plăţi imediate, având la dispoziţie 30 de zile pentru achitare, fără dobânzi sau costuri ascunse. Această soluţie răspunde perfect nevoilor generaţiilor digitale, care apreciază libertatea de a cumpăra ceea ce îşi doresc, fără compromisuri financiare, potrivit comunicatului.

"Suntem încântaţi să primim LPP, unul dintre cele mai influente grupuri de modă din Europa, în reţeaua noastră de parteneri. Acest parteneriat consolidează angajamentul nostru de a face cumpărăturile mai accesibile şi mai convenabile pentru consumatorii români. Prin introducerea serviciului nostru "Plăteşte în 30 de zile' la toate mărcile LPP, oferim clienţilor flexibilitatea de a face cumpărături în propriile condiţii, cu mai multă libertate financiară. Apreciem încrederea pe care LPP ne-o acordă şi aşteptăm cu nerăbdare o colaborare de succes şi de lungă durată." a declarat Raul Durma, General Manager PayPo România.

LPP Group împărtăşeşte această viziune şi îşi propune să aducă în România cele mai inovatoare soluţii de shopping, adaptate nevoilor clienţilor săi. "Căutăm constant modalităţi de a îmbunătăţi experienţa de cumpărături a clienţilor noştri - atât în Polonia, cât şi în străinătate. Extinderea cooperării noastre cu PayPo pe piaţa din România este un alt pas spre oferirea unui nivel mai mare de flexibilitate şi confort financiar, permiţându-le clienţilor libertatea de a-şi alege produsele preferate. Remarcăm interesul manifestat de clienţii LPP în utilizarea opţiunii de plată amânată, iar acest tip de soluţie a devenit un standard în comerţul electronic. Suntem convinşi că şi în România acest serviciu va fi întâmpinat cu mare interes", a declarat Miko³aj Wezdecki, vicepreşedinte al LPP.

Buy Now, Pay Later - o tendinţă în creştere în e-commerce

Segmentul de Buy Now Pay Later sau BNPL (plăţi amânate) se impune tot mai puternic pe piaţa din România, urmând o tendinţă accelerată de creştere la nivel european. La nivel global, acest segment este în plină expansiune, iar studiile estimează că până în 2027 numărul utilizatorilor BNPL va depăşi 900 de milioane.

Conform estimărilor, în România, piaţa de e-commerce a înregistrat o creştere semnificativă, depăşind pragul de 7 miliarde de euro în 2023. Printre categoriile cu cea mai mare creştere în vânzările online se numără domeniul fashion, unde soluţiile de plată flexibilă, precum PayPo, devin din ce în ce mai relevante pentru consumatori. Parteneriatul dintre PayPo şi LPP Group, susţine această evoluţie, oferind cumpărătorilor o opţiune de plată modernă, fără presiunea unei plăţi imediate.

Această tendinţă este susţinută şi de comportamentul consumatorilor, care caută soluţii financiare mai flexibile, adaptate stilului lor de viaţă. Pe măsură ce piaţa BNPL continuă să crească, tot mai mulţi retaileri aleg să integreze aceste servicii pentru a răspunde aşteptărilor clienţilor şi pentru a îmbunătăţi experienţa de cumpărături online.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

15 Apr. 2025
Euro (EUR)Euro4.9774
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3881
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3816
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8120
Gram de aur (XAU)Gram de aur454.7122

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
leonidas-universitate.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb