Filadelfia Turism şi Ruefa Escape Travel au înregistrat în 2018 o creştere a cifrei de afacere de 30% faţă de anul trecut. Creşterile au fost simţite şi la nivelul celorlalte companii ale grupului Filadelfia cu activităţi în domeniile transportului de pasageri, transportului de marfă, şi asigurări, se arată într-un comunicat al agenţiei de turism remis redaţiei noastre.
Astfel, în anul 2018 creşterile la nivel de grup au fost: Poşta Tabita Tour (23%), Tabita Tour (7%) şi Filadelfia International Logistics (12%). Cifra de afaceri Filadelfia Group în 2018 a fost 44 milioane euro.
În ceea ce priveşte Filadelfia Turism, în anul 2019, se estimează o creştere de 40% faţă de anul trecut. În acest sens, investiţiile pun accent pe infrastructura tehnică, prin integrarea unui număr cât mai mare de tour operatori în sistemul de căutare şi rezervare cu scopul de a facilita ofertarea şi de a dispune online, în timp real, de o diversitate de produse care se adresează clientului direct. De asemenea, sumele investite în garanţiile de hoteluri şi vile, pentru cele mai cerute destinaţii din Europa, au crescut cu 15%, se mai arată în comunicat.
În topul celor mai vândute destinaţii în 2018 s-au numărat: Grecia, Turcia, Bulgaria Spania şi litoralul românesc. De asemenea, la mare căutare a fost şi Egiptul, dar şi destinaţiile exotice precum Maldive şi Thailanda.
În anul 2018, cea mai cerută destinaţie a fost Grecia, atât partea continentală, cât şi cea insulară datorită preţurilor accesibile, gastronomiei, culturii, peisajelor spectaculoase, dar şi datorită diversităţii activităţilor puse la dispoziţie în fiecare staţiune.