Roweb, companie românească de servicii software end-to-end, îşi propune anul acesta creşterea diviziei de e-Commerce, atât la nivel de echipă, cât şi a proiectelor din portofoliu. În prezent, compania obţine 10% din cifra de afaceri din acest segment şi vizează o creştere anuală cu circa 30%.
Roweb va participa la evenimentul GpeC Expo unde îşi va prezenta portofoliul de soluţii şi servicii eCommerce.
"Roweb îşi menţine interesul pentru zona de eCommerce, iar în perioada următoare vom aborda o strategie de creştere susţinută a diviziei dedicate, respectiv creşterea cu 50% a numărului de developeri şi a paletei de servicii. Avem în vedere diversificarea serviciilor, abordarea mai multor platforme, pentru a putea răspunde mai multor clienţi şi pieţe tradiţionale. Urmărim dezvoltarea de parteneriate cu firme din vestul Europei (UK, Elveţia, zona Benelux şi zona Nordică), în care noi punem la bătaie expertiza şi echipe complexe de dezvoltare, iar partenerii vin cu proiectele şi experienţa de marketing/sales", a declarat Ştefan Nicolae, Head of eCommerce în cadrul Roweb.
În cadrul diviziei de eCommerce, Roweb mizează pe proiecte complexe în defavoarea volumului, astfel încât clienţii să beneficieze de echipe dedicate complete. Aşadar, compania se adresează unei nişe din piaţă - business-uri online mari sau în plină dezvoltare -, cărora le oferă o paletă largă de servicii, în funcţie de nevoie specifice, de la dezvoltare software, la web design, mentenanţă, optimizări de website-uri vechi, migrare de date şi conţinut, integrări cu sisteme externe.
Anul acesta, Roweb se concentrează pe creşterea echipelor din divizia eCommerce cu 50% şi extinderea portofoliului pe noi industrii şi nişe de piaţă care să implice proiecte cu cel puţin acelaşi nivel de complexitate precum cele anterioare. În prezent, compania alocă circa 15 oameni din echipă pe proiecte de eCommerce şi obţine circa 10% din cifra de afaceri din această divizie. În continuare, Roweb vizează o creştere anuală de cca 30%.
Peste 100 proiecte eCommerce realizate
Printre tipurile de soluţii dezvoltate în această arie de Roweb se numără: magazine online, platforme marketplace, portaluri B2B/B2C, SaaS pentru eCommerce, platforme de analytics, automatizări de procese, soluţii pentru mobile şi soluţii custom. De-a lungul timpului, compania a dezvoltat cu succes peste 100 de proiecte eCommerce, în industrii precum: retail, luxury, HoReCa, imobiliare, fashion, automotive, turism, home & deco.
Unii dintre clienţii care au apelat la serviciile Roweb pe acest segment sunt O'Mac (migrarea în siguranţă a datelor şi conţinutului website-ului O'Mac pe Magento 2 şi optimizarea performanţei pentru a oferi utilizatorilor o experienţă completă, axată pe brand), Porsche Bank (construirea primei soluţii de comerţ electronic pentru vânzarea atât a autoturismelor, cât şi a finanţării online), Teilor (actualizarea de la o platformă limitativă la Magento 2), Litera (dezvoltare şi mentenanţă), BookCity.ro (migrarea unui magazin online existent către Magento 2 şi optimizarea lui cu funcţionalităţi dinamice şi specifice pentru a crea o experienţă completă de vânzare şi revânzare on & off site), Green Pub (dezvoltare şi implementare rapidă a unui sistem dedicat de comenzi şi livrări).
Magazinele online pot beneficia de consultanţă tehnică gratuită la standul Roweb din cadrul evenimentului GPeC
Pentru a-şi cunoaşte potenţialii clienţi, Roweb va participa şi anul acesta la GPeC, unul dintre evenimentele de referinţă pentru industria eCommerce & Digital Marketing, unde îşi aşteaptă vizitatorii la stand cu diverse surprize. În plus, pentru magazinele online în dezvoltare, compania oferă consultanţă tehnică gratuită.
De-a lungul timpului, în cadrul GPeC au fost premiaţi şi unii dintre clienţii Roweb, printre care webiste-ul O'Mac (premiat în 2015 - cel mai bun website eCommerce la secţiunea "Casa, Grădina şi Unelte") şi magazinul online Organik.ro (care a ocupat locul al treila la categoria "Health & Beauty" şi "User's Choise").