Pep & Pepper, lanţul de restaurante fast-casualcare puneaccent pe oferirea unor mese gustoase la preţuri accesibile, anunţă un rebranding major,menit să alinieze brandul la cerinţele consumatorilor moderni.
Cu o nouă abordare de designminimalist, urban, schimbarea pune accent pe simplitate şi mai ales, pe calitateaingredientelor, reflectată în noul motto al Pep & Pepper:"Mai puţin înseamnă mai mult şimâncarea este paleta noastră de culori."De la lansarea sa în 2017, Pep & Pepper a ajuns un jucător important pe piaţa fast-casual dinRomânia, având, în prezent, 14 localuri în oraşe-cheie. Restaurantele brandului servesc anualpeste 1 milion de clienţi, acoperind un public divers, cu gusturi şi preferinţe variate. Printr-unmix atent ales între restaurantele proprii şi cele francizate, Pep & Pepperoferă mese adaptatediferitelor ocazii şi pofte. Astfel, brandul se aliniază la tendinţa globală de a avea preparateechilibrate şi proaspete, oferind, în acelaşi timp, confortul şi rapiditatea serviciilor de tip fast-food. Această abordare a consolidat reputaţia Pep & Pepper ca o alegere preferată pentru ceicare caută atât calitate, cât şi diversitate.Potrivit reprezentanţilor companiei, consumatorii din ziua de azi îşi doresc experienţe culinarecare să le încânte papilele gustative şi să le ofere o gamă bogată de opţiuni. Ei îşi dorescmese preparate de bucătari, care să fie delicioase, diverse şi realizate cu ingrediente decalitate, în care pot avea încredere. Toate acestea, fără a face compromisuri în privinţapreţului accesibil. Pentru a evidenţia aceste calităţi, Pep & Pepper a adoptat o nouă imaginecare reflectă mai bine esenţa brandului-simplitate, prospeţime şi accent pe calitateamâncării. Acest rebranding marchează o etapă importantă în cursul companiei, subliniindangajamentul său faţă de tendinţele globale, rămânând în acelaşi timp fidel valorilor sale deexcelenţă culinară şi preţuri corecte.Un echilibru inteligent între gust şi nutriţie, inspirat de Ghidul Eatwelldin Marea BritanieCeea ce diferenţiază cu adevărat Pep & Pepper este angajamentul său ferm de a oferi atâtgust, cât şi nutriţie într-un mediu fast-casual. Inspirat de principiile ghidului britanic Eatwell,care oferă recomandări despre cum şi în ce cantităţi trebuie asociate grupurile alimentareesenţiale, meniul Pep & Pepper este conceput cu atenţie pentru a oferi mese echilibrate dinpunct de vedere nutriţional, adaptate la gusturile şi preferinţele alimentare ale consumatorilor.De la farfurii uşor de personalizat până la boluri cu influenţe internaţionale, paste, sandvişuri,wrapuri şi supe, Pep & Pepper oferă o diversitate de opţiuni, asigurându-se, astfel, că fiecarepersoană găseşte un preparat potrivit, pentru orice oportunitate de consum.
Prin introducerea de produse noi la fiecare şase luni, brandul nu doar că se menţine în frunteatendinţelor culinare globale, dar îşi păstrează şi clienţii doritori de preparate proaspete şiinovatoare. Fie că este vorba de o gustare rapidă între întâlniri, o masă post-antrenamentsauo cină sănătoasă cu familia, meniul Pep & Pepper asigură combinaţii perfecte de gust şiopţiuni accesibile, stabilind noi standarde în spaţiul fast-casual.Viziunea Pep & Pepper pentru a-şi creşte prezenţa naţională:dezvoltare strategică prin puncteproprii şi francizePep & Pepper îşi continuă expansiunea, având deja 14 locaţii deschise în cele mai importanteoraşe din România, inclusiv Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Braşov, Alba Iulia, TârguMureş, Craiova, Timişoara şi Iaşi. Operând printr-unmix de zece unităţi deţinute în regimpropriu şi patru francizate, brandul este pregătit să îşi extindă şi mai mult prezenţa, cu noirestaurante, în zone urbane cheie, precum Sibiu şi Cluj, care vor fi deschise până la sfârşitulanului 2024.Potrivit reprezentanţilor companiei, oaspeţii din sectorul HoReCa apreciază modul în care Pep& Pepper simplifică mesele, oferind opţiuni delicioase şi pline de savoare, care atrag o gamălargă de consumatori. De fapt, multe dintre deschiderile de localuri vin adesea ca un răspunsla cererile consumatorilor, deoarece cei care au savurat preparatele brandului suntnerăbdători să revină la Pep & Pepper. .Încurajat de răspunsul pozitiv din partea consumatorilor, lanţul va continua planurile dedezvoltare pe parcursul anului 2025, vizând oraşele majore din România. În acest context, caparte a dezvoltării sale strategice, Pep & Pepper caută noi parteneri de franciză careîmpărtăşesc angajamentul de a oferi experienţe culinare fast-casual de înaltă calitate.Cu un sistem solid de sprijin, ce include asistenţă în selectarea localurilor, design şi instruireoperaţională, brandul vine cu o oportunitate unică pentru antreprenorii care împărtăşescviziunea de a transforma peisajul culinar din România, oferind publicului opţiuni rapide şidelicioase.Despre Pep & PepperLanţul de restaurante fast-casual Pep & Pepper este dedicat simplificării meselor, oferindpreparate delicioase, inspirate de bucătari şi preferate de diferite categorii de public. Fondatîn 2017, Pep & Pepper operează în prezent în 14 locaţii în toată România, în oraşe precumBucureşti, Cluj-Napoca şi Iaşi, cu spaţii recent renovate în Băneasa Shopping City,Promenada şi Plaza România. Până la sfârşitul anului 2024, brandul plănuieşte să îşi continueextinderea şi să deschidă noi restaurante, în Cluj şi Sibiu.Pornind de la idee că există o masă pentru fiecare ocazie, Pep & Pepper oferă un meniudiversificat care se adresează fiecărui gust, stil de viaţă şi moment-de la boluri vibrante, cuinfluenţe internaţionale, şi farfurii consistente, la opţiuni proaspete şi uşor de personalizat dupăschema Eatwell. Meniul este plin de savoare şi echilibrat din punct de vedere nutriţional,realizat cu ingrediente de înaltă calitate, şi conceput pentru a se potrivi stilului de viaţă unic alfiecărui client. Preparatelenoi, introduse la fiecare şase luni menţin oferta proaspătă şi în pascu cele mai recente tendinţe culinare globale.