"Pepsi Bottling Group" Inc. a raportat un profit peste aşteptări pentru al doilea trimestru fiscal, datorită ţinerii sub control a costurilor sale şi a majorărilor preţurilor de distribuţie. Profitul net al companiei - cel mai mare îmbuteliator al băuturilor răcoritoare produse de "PepsiCo" Inc., a crescut cu 9,5%, la 162 milioane de dolari sau 70 de cenţi/acţiune în trimestrul încheiat la data de 16 iunie, faţă de 148 de milioane de dolari sau 61 de cenţi/titlu în acelaşi interval din 2006. Analiştii aşteptau un câştig de 63 de cenţi/acţiune.
Vânzările companiei, care are fabrici în America de Nord, Rusia, Spania, Turcia şi Grecia, au crescut la 3,36 miliarde de dolari, de la 3,14 miliarde. Volumul vânzărilor a sporit cu 1%, creşterea din Europa compensând declinul din Mexic, respectiv rezultatele stagnante din Statele Unite. Astfel, volumul livrărilor a sporit cu 6% în Europa, cea mai importantă creştere fiind înregistrată în Rusia: 20%.
Pentru întregul an, oficialii "Pepsi Bottling" şi-au modificat în sens pozitiv previziunile: un câştig de 2,02-2,07 dolari/acţiune, faţă de 1,90-1,98, cât estimau anterior.