Compania de vânzări directe Amway România Marketing S.R.L a înregistrat în anul 2006 o cifră de afaceri de 102,8 milioane RON, cu 50% mai mult faţă de anul precedent. Această creştere se datorează portofoliului de produse exclusive pe care compania le comercializează, rezultatul unor ani îndelungaţi de investiţii în cercetare şi dezvoltare dar şi a strategiei de a introduce permanent noi produse pe piaţă, pentru a veni în întâmpinarea dorinţelor clienţilor săi.
Pentru Amway controlul calităţii produselor sale este o prioritate - peste 500.000 de teste efectuându-se în fiecare an pentru a asigura calitatea constantă şi siguranţa acestora. În prezent Amway deţine peste 500 de brevete la nivel global.
"Pentru compania noastră, 2006 a însemnat al treilea an consecutiv cu o creştere de peste 50% a cifrei de afaceri şi al cincilea an cu o creştere dublu digit. În plus, primele două luni ale acestui an indică o nouă creştere de 25%. Aceste rezultate se datorează atât interesului sporit al consumatorilor români pentru produsele noastre, cât şi dezvoltării portofoliului de produse din gamele Frumuseţe şi Sănătate", declară George Popescu, Branch Manager Amway România.
Amway comercializează, în sistem multi-level-marketing, produse pe diverse segmente: "Sănătate" - suplimente alimentare cu conţinut de vitamine şi minerale (Nutrilite), produse de uz casnic (iCook, eSpring); "Frumuseţe" - produse cosmetice pentru îngrijirea tenului şi machiaj, produse de îngrijire personală (gamele Artistry, Eddie Funkhouser, Satinique, Protique, Tolsom şi Body Series), parfumuri (Ancestry, Quixotic, Wistful, Opportune, Sun Dapples), produse pentru igiena orală (Glister); "Îngrijirea Locuinţei" - (SA8, L.O.C, Dish Drops). Produsele sunt fabricate în proporţie de 95% în Statele Unite, iar restul în Irlanda şi Germania.
Pe piaţa din România, segmentele Sanătate & Frumuseţe reprezintă împreună aproximativ 60% din vânzări, prin cele două game de cosmetice deja consacrate Artistry şi Eddie Funkhouser, şi datorită consolidării poziţiei pe piaţă a suplimentelor alimentare Nutrilite. De asemenea, segmentul de produse pentru "Îngrijirea locuinţei" şi-a menţinut un procent important din cifra de afaceri a companiei.
Compania Amway România Marketing S.R.L a intrat pe piaţa românească pe data de 10 noiembrie 1997, fiind una dintre cele 53 de filiale Amway existente în întreaga lume. Compania are un portofoliu de peste 600 de produse din diverse game. Amway România este membru fondator al Asociaţiei de Vânzări Directe din România. Această asociaţie a fost constituită pentru a reuni companii de renume din domeniul vânzărilor directe având ca scop promovarea celor mai înalte practici comerciale şi promovarea protecţiei consumatorului
Amway a fost înfiinţată în 1959 de către Jay Van Andel şi Rich DeVos şi este astăzi dintre cele mai mari companii de vânzări directe din lume. Amway face parte din familia companiilor Alticor, care a înregistrat vânzări mondiale de retail de 6,3 miliarde de dolari în 2006 prin intermediul a peste 3 milioane de Întreprinzători independenţi.