Pernod Ricard va organiza, în colaborare cu Agenţia 141, o serie de activităţi promoţionale specifice dedicate renumitei mărci de whiskey cu acelaşi nume, potrivit unui comunicat de presă. Activităţile vor fi susţinute în regim HoReCa. Participanţii vor fi invitaţi să se imagineze într-o serie de situaţii care le vor pune caracterul la încercare, premiile fiind personalizate pentru fiecare tip de reacţie în parte. De asemenea, Jameson pregăteşte o vară captivantă pe Litoral, cu evenimente care vor dezvălui de fiecare dată ceva nou. Petrecerile vor continua şi în afara sezonului estival, urmînd a fi reluate în toate marile oraşe din ţară.
Piesa de rezistenţă în portofoliul Pernod Ricard - Jameson - deţine peste 80 la sută din vînzările mondiale de Irish whiskey fiind în acelaşi timp whiskey-ul cu cel mai rapid ritm de creştere din lume.
"Jameson îmbină subtilitatea şi aerul enigmatic al Irlandei cu jocul incitant al seducţiei, garantînd o experienţă memorabilă pentru fiecare dintre noi. Este ceva în legătură cu Jameson, iar abordarea promoţiei pune accentul întocmai pe această perspectivă", a declarat, Brand Manager-ul Jameson, Florin Maxim. Pernod Ricard este al doilea jucător global din segmentul de băuturi spirtoase şi vinuri şi numărul unu în zona euro. Strategia sa se concentrează pe un număr redus de mărci globale şi cîteva mărci cu performanţe excepţionale la nivel regional. Portofoliul Pernod Ricard deţine în prezent 14 mărci de băuturi spirtoase care vînd mai mult de un milion de baxuri standard printre care se numără şi Chivas Regal - premium whisky, Jameson - whiskey irlandez, Seagram's Gin, Havana Club - rom, Martell - cognac, Amaro Ramazzotti - bitter şi Wyborowa - vodka.