eMAG anunţă lansarea Sports Shop, un nou shop-in-shop dedicat tuturor celor care practică sportul şi activităţile în aer liber. Cu o ofertă de peste 150.000 de produse ce acoperă o gamă largă de sporturi, activităţi, dar şi articole destinate călătoriilor, Sports Shop se adresează atât sportivilor profesionişti, cât şi celor amatori, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
În 2023, clienţii eMAG au cumpărat peste 1,8 milioane de produse categoria sport.
"Prin inaugurarea Sports Shop, venim în întâmpinarea clienţilor pentru care activitatea fizică şi călătoriile sunt parte integrată din stilul lor de viaţă. Acum ei pot găsi mult mai simplu şi rapid produsele pe care le caută şi timpul astfel câştigat îl pot folosi pentru a practica ce formă de mişcare li se potriveşte. Clienţii s-au obişnuit ca pe eMAG să găsească orice au nevoie, de la articole pentru sporturi de masă, precum alergare sau simple drumeţii pe munte, la articole pentru sporturi mai nişate, precum călărit sau yachting", a spus Simona Şahîn, demand director eMAG România, Bulgaria şi Ungaria.
Anul trecut, cele mai multe comenzi pentru articole sport şi călătorii au fost efectuate din Ilfov şi Bucureşti, urmate de Cluj, Timiş, Iaşi, Constanţa, Braşov şi Prahova.
În primele şase luni ala acestui an, valoarea medie a unei comenzi din categoriile incluse în Sports Shop a fost de 163 de lei.
Categoriile de produse care au înregistrat cele mai mari creşteri de vânzări în primele şase luni din 2024:
- Articole destinate sporturilor acvatice (53%)
- Componente pentru biciclete (48%)
- Mingi de fitness (48%)
- Genţi de fitness (37%)
- Articolele pentru sporturi de contact (34%)
- Biciclete (33%)
- Steppere (33%)
- Articole de pescuit (29%)
- Benzi de alergat (23%)