Potrivit retailer-ului telecom EuroGsm, peste 20% dintre vânzările online înregistrate în primul semestru din acest an au fost generate de clienţi care au accesat site-ul companiei de pe dispozitive mobile.
"Încă de la finalul anului trecut am observat o tendinţă crescătoare a traficului pe site de pe dispozitivele mobile, precum şi o creştere a numărului de achiziţii provenind de pe mobil. În primele 6 luni ale acestui an, traficul de pe mobil s-a dublat faţă de aceeaşi perioadă din 2014", a declarat Zoltan Halmai, Director Comercial EuroGsm.
Potrivit acestuia, aproximativ 40% din traficul de pe site este generat de pe dispozitivele mobile, iar odată cu lansarea noii versiuni va creşte şi gradul de conversie de pe mobil.
Datele EuroGsm arată că, în primele şase luni ale anului, suma medie cheltuită de clienţii care accesează site-ul de pe dispozitivele mobile este de 260 lei, iar cei mai mulţi cumpărători care aleg să facă achiziţii prin intermediul telefonului mobil provin din Bucureşti şi Transilvania.
În ceea ce priveşte profilul cumpărătorilor de pe mobil, două treimi sunt bărbaţi, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 44 de ani, provenind din mediul urban. De asemenea, clienţii sunt persoane active, interesate să îşi utilizeze gadget-urile la capacitate maximă şi pregătite să-l schimbe de îndată ce apare ceva potrivit nevoilor lor.
În plus, coşul mediu de cumpărături diferă în funcţie de sexul clienţilor, bărbaţii cumpărând produse de până la 4 ori mai scumpe decât femeile.